Przewodnik kulturalny GoOut dostępny już w Berlinie

Dodane: 30.10.2018

Informacja prasowa

Udostępnij:

GoOut – nowoczesny przewodnik kulturalny i agencja biletowa, a od niedawna także platforma społecznościowa – z którego miłośnicy kultury korzystają w Polsce od ponad dwóch lat, otwiera się na Berlin.

Po kilkuletniej obecności w Czechach, w 2016 roku GoOut pojawił się w Polsce, a następnie w Finlandii i Estonii – obsługując tam największe nadbałtyckie festiwale. Nadszedł czas na Berlin. Już teraz w przewodniku znaleźć można najciekawsze wydarzenia stolicy Niemiec – od koncertów, przez wystawy, spektakle, na imprezach i festiwalach kończąc. W przyszłym roku do Berlina dołączą kolejne niemieckie miasta oraz możliwość kupowania biletów.

– Rozpoczęcie działalności w Niemczech od Berlina było naturalnym krokiem – intensywność tamtejszego kulturalnego życia zachwyca. Jest to też miasto często odwiedzane przez twórców i odbiorców kultury z Czech oraz Polski, gdzie jesteśmy obecni od kilku lat. Z drugiej strony odkrywanie sceny kulturalnej w Berlinie nie jest łatwe – nie znając lokalnych społeczności, musisz się dobrze postarać by nie przegapić niektórych wydarzeń. – opowiada Emily Brandi, koordynatorka niemieckiego przewodnika.

– Berlin to kulturalna metropolia, z wielką społecznością lokalnych i przyjezdnych miłośników kultury. Mimo tego wciąż brakuje tam aplikacji podobnej do naszej – mówi Agnieszka Arana-Iturri, prowadząca polski GoOut. – Dla naszych użytkowników jesteśmy przede wszystkim inspiracją do odkrywania kultury i sztuki. Przyciągamy międzynarodową społeczność – nie tylko kolejnymi przewodnikami, ale także wielojęzyczną platformą – dając każdemu dostęp do kultury. Dzięki GoOut ludzie wychodzą – na koncerty, wystawy, imprezy, targi – na czym korzystają społeczeństwo, kultura i organizatorzy. Wierzymy, że współczesny świat kultury potrzebuje nowoczesnych narzędzi i że nasz model sprawdzi się także w Niemczech. – dodaje Arana-Iturri.

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem