Marka Oppo pojawiła się na polskim rynku ponad rok temu, a flagowa seria Reno zaczęła być promowana w październiku 2020 roku. Mieliśmy okazję bliżej przyjrzeć się produktom chińskiego producenta, gdy dostaliśmy do testów średniopółkowego Oppo Reno 4. Teraz na rynku pojawi się flagowy model Oppo, który zapowiada się bardzo obiecująco.
Oppo Find X3 Pro przyciągnie kupujących przede wszystkim swoim procesorem – sercem urządzenia jest bowiem wydajny i nowoczesny układ Snapdragon 888. Dodatkowo smartfon ma oczarowywać swoim wyświetlaczem – producent postanowił wykorzystać w swoim topowym produkcie wyświetlacz 6,7 cala QHD AMOLED 120 Hz z obsługą HDR10+ oraz jasnością 1300 nitów. Częstotliwość odświeżania dotyku będzie na poziomie 240 Hz, a ekran będzie pokrywać trwałe szkło Corning Gorilla Glass.
Fani fotografii też powinni czuć się usatysfakcjonowani – w najnowszym produkcie Oppo znajdzie się poczwórny aparat z obiektywami:
- Szerokokątny – 50 Mpix (f/1.8)
- Ultraszerokokątny – 50 Mpix (f/2.2), 110˚
- Teleobiektyw – 13 Mpix (f/2.4)
- Macro – 3 Mpix (f/3.0)
Pozostając jeszcze przy tylnym panelu urządzenia warto zwrócić uwagę na nietypowy wygląd plecków – konstrukcja powstała z jednej bryły szkła, a wspomniana wysepka płynnie zlewa się z pleckami. Trzeba przyznać, że ten nietypowy design prezentuje się całkiem ciekawie i z pewnością jest unikalny na rynku smartfonów.
Jeśli chodzi o żywotność urządzenia po naładowaniu, do dyspozycji będziemy mieć 4500 mAh baterię z opcją ładowania 65 W po kablu oraz 30 W w opcji bezprzewodowej. Ładowanie będzie rzeczywiście szybkie – akumulator napełnimy od 0 do 40% w zaledwie 10 minut.
Co jeszcze warto wiedzieć na temat nowego flagowca Oppo? Użytkownik będzie miał do dyspozycji 12 GB pamięci RAM oraz 256 GB pamięci wewnętrzne. Do tego głośniki stereo, Dolby Atmos i NFC.
Ile może kosztować tak obiecujący smartfon? Urządzenie nie będzie tanie – Oppo Find X3 Pro został wyceniony na 1149 euro, co w Polsce może oznaczać koszt ok. 5 300 zł. Smartfon trafi na sklepowe półki w dwóch wersjach kolorystycznych: Blue Matte i Gloss Black, a jego sprzedaż oficjalnie ruszy 30 marca.