PUSH Message Marketing – nowe narzędzie w rękach marketingowców

Dodane: 28.07.2016

Informacja prasowa

Udostępnij:

Wraz z wprowadzeniem nowych wersji Google Chrome i Mozilla Firefox, które wspierają już technologię PUSH, możliwe jest wyświetlanie użytkownikom, którzy odwiedzili wcześniej stronę krótkich komunikatów bezpośrednio na pulpicie i smartfonie.

Marketingowcy już zacierają ręce, dzięki Technologii PUSH i platformie Pushango będą mogli łatwiej niż do tej pory gromadzić bazy subskrybentów i komunikować się bezpośrednio z użytkownikami wyświetlając małe okienka z własną treścią na pulpicie oraz smartfonach swoich użytkowników.

fot. materiały prasowe 

– Efektywność tego kanału komunikacji jest bardzo wysoka, nasi Klienci osiągają realne wyniki, które przekładają się również na wzrost sprzedaży – mówi pomysłodawca platformy Pushango.com, Bartosz Ozdoba. Przykładowo w kampaniach PUSH CTR na poziomie 9-12% nikogo nie dziwi, a Open Rate równy 90% to standard- statystyki mówią więc same za siebie – dodaje Ozdoba.

Co z tego mają sami Użytkownicy otrzymujący powiadomienia PUSH? Przede wszystkim aby dołączyć do subskrypcji wystarczy jedno kliknięcie bez konieczności zostawiania swoich danych osobowych, nie muszą też podawać swojego adresu e-mail ani numeru telefonu.

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem