Pyszne.pl udostępnia płatności odroczone Twisto | PayU Płacę później

Dodane: 12.10.2021

Informacja prasowa

Udostępnij:

Pyszne.pl to pierwsza platforma food delivery w Polsce, która zdecydowała się na wdrożenie rozwiązania „kup teraz, zapłać później”. Płatności odroczone z Twisto | PayU Płacę później dostępne są już w tysiącach e-sklepów, m.in. Neonet, GoSport, Martes Sport, New Balance, W.Kruk, Ochnik i Top Secret.

Od kilku tygodni użytkownicy Pyszne.pl mogą zapłacić z Twisto | PayU Płacę później. Dzięki temu będą mogli uregulować należność za zamówienie złożone online w okresie 30 dni bez dodatkowych kosztów. Wystarczy, że wybiorą Twisto jako metodę płatności podczas finalizacji zamówienia.

– Jako lider rynku bacznie obserwujemy zmiany preferencji współczesnych konsumentów. Naszym priorytetem jest zapewnienie użytkownikom największego wyboru restauracji oraz wygody w postaci metod płatności odpowiadających ich potrzebom. Cieszymy się, że jako pierwsi na rynku serwisów do zamawiania jedzenia online możemy zaoferować innowacyjne rozwiązanie, jakim jest odroczona płatność. Oznacza to dodatkową wartość zarówno dla klientów, jak i restauracji partnerskich – mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

Cieszę się, że kolejne podmioty związane z branżą jedzeniową decydują się na wdrożenie płatności odroczonych od Twisto – wcześniej na taki krok zdecydowały się sieć restauracji Pizza Hut oraz sieć supermarketów PoloMarket – mówi Adam Miziołek, country manager Twisto w Polsce. Jeszcze kilka miesięcy temu metoda płatności kup teraz zapłać później” kojarzona była głównie z sektorem fashion – kupujący niepewni zamówienia woleli zobaczyć produkt, zanim za niego zapłacą. Dziś klienci wybierają Twisto również ze względu na wygodę i bezpieczeństwo płatności, traktując płatności odroczone jako bezgotówkową alternatywę płatności za pobraniem. Co więcej, również sklepy zauważają tę tendencję – trudno mi przywołać  branżę, która jeszcze nie oferuje możliwości opóźnienia płatności: odraczane są płatności za zakupy spożywcze, jedzenie z dowozem, leki, chemię domową, kosmetyki, gazety, bilety do kina czy na koncerty, a nawet za przejazdy komunikacją miejską – dodaje Adam Miziołek.

Jak zapłacić później z Twisto

Odroczenie płatności z Twisto jest proste. Zamawiający, po złożeniu zamówienia, jako metodę płatności wybiera PayU, a następnie Twisto | PayU Płacę Później. W ciągu ułamków sekundy Twisto sprawdza wiarygodność kredytową kupującego i potwierdza możliwość dokonania zapłaty. Po potwierdzeniu płatności, klient ma 30 dni na uregulowanie należności wobec Twisto bez żadnych dodatkowych kosztów. Jeżeli kupujący zdecyduje się dodatkowo na rejestrację w Twisto, zyskuje miesięczny limit wydatków, możliwość ich przesunięcia o kolejne miesiące lub rozłożenia na raty.

Popularność płatności odroczonych rośnie na całym świecie – w ciągu dwóch lat globalna wartość wydatków dokonanych w ramach tej metody płatności wzrosła o ponad 300 proc. W Polsce płatności kup teraz, zapłać później oferuje ponad 30 proc. największych merchantów. Twisto, lider płatności odroczonych w regionie CEE, systematycznie powiększa sieć sklepów partnerskich.

W PayU koncentrujemy się na tym, aby konsumenci mogli zawsze wybrać ulubioną metodę płatności w sklepie i bezpiecznie dokonać zakupu. Rozwój zasięgu płatności odroczonych „Płacę później” jest naturalnym etapem poszerzania wachlarza płatności elektronicznych udostępnianych w ramach naszego systemu. Akceptanci, którzy wybrali PayU, korzystając z zalet prostej integracji z jednym API, mogą elastycznie dopasowywać metody płatności, które zaoferują swoim klientom, w zależności od ich potrzeb oraz aktualnych trendów. Cieszymy się, że wśród partnerów, którzy już udostępnili swoim użytkownikom „Twisto | PayU Płacę później” jest Pyszne.pl, lider w kategorii serwisów do zamawiania jedzenia online – mówi Tomasz Żołnierz, Head of Credit Business Development EMEA w PayU.

Inwestorem Twisto jest australijski lider BNPL, Zip, który w czwartym kwartale 2021 r. stanie się jedynym udziałowcem Twisto. Z badań prowadzonych przez Zip wśród e-sklepów z całego świata wynika, że 96 proc. merchantów, którzy wdrożyli płatności odroczone odnotowało pozytywne efekty dla swojego biznesu, przede wszystkim w postaci: wzrostu średniej wartości koszyka, wzrostu konwersji, nowych klientów i większą częstotliwość zakupów.