Nowy produkt w postaci karty debetowej ma za zadanie pomagać firmom dbać o swoich pracowników, wspierać ich i nawiązywać z nimi jeszcze lepszy kontakt, niezależnie od tego gdzie pracują. Rozszerzenie istniejącego cyfrowego dodatku na jedzenie pozwala sprostać oczekiwaniom pracowników, którzy po pandemii liczą na większą elastyczność i nowe benefity od pracodawców.
– Wraz z przejściem na hybrydowy model pracy i powrotem do biur, Takeaway Pay rozbudowuje swoja ofertę, aby umożliwić pracownikom spożywanie posiłków w dowolnym momencie. Bez względu na to, czy są w domu, w drodze do pracy, w podróży służbowej czy podczas regularnych lunchów na świeżym powietrzu, Takeaway Pay to rozwiązanie, które zapewnia pracownikom korporacji rozległe korzyści związane z posiłkami – mówi Arkadiusz Krupicz, Country Manager i współzałożyciel Pyszne.pl.
– Jesteśmy zachwyceni, że widzimy coraz więcej firm korzystających z naszego rozwiązania – powiedział Kamran Zaki, COO w Adyen – Nasze karty ułatwiają klientom korporacyjnym i pracownikom Pyszne.pl robienie zakupów i zamawianie posiłków. Dlatego też z niecierpliwością czekamy na to, kiedy zespoły HR skorzystają z natychmiastowego i przejrzystego przeglądu wydatków dla pracowników.
– W miarę jak sektor hotelarsko-gastronomiczny po pandemii dochodzi do siebie, rośnie również liczba podróży służbowych i wydatków – powiedział Jan-Willem van der Schoot, przedstawiciel Mastercard. – Wraz z naszymi partnerami umożliwiamy szybkie, łatwe i bezpieczne dokonywanie płatności za podróże i wydatki, niezależnie od tego, czy odbywa się to z zacisza domowego, czy skądkolwiek indziej na świecie.
Produkt będzie dostępny dla nowych i obecnych klientów korporacyjnych w Holandii, Niemczech i Polsce w trzecim kwartale tego roku, a kolejne kraje będą dołączać do tej listy już wkrótce.