Strategia Spółki oparta jest na trzech filarach rozwoju: ekspansji na nowe rynki, poszerzaniu portfolio produktowego oraz wejściu w nowe kanały sprzedaży i pozyskaniu nowych grup klientów. W ramach trzeciego filaru, w sierpniu br. technologia QuarticOn została udostępniona na platformie Shoptet (miesięczny abonament €20), która skupia w Czechach i na Słowacji ponad 18 tys. internetowych sklepów. Nowo uruchomione plany taryfowe i aplikacje na platformy Shoper (99 zł miesięcznie) i CreativeSites (€150 oraz €300 miesięcznie) istotnie zwiększają dostępność rozwiązań oferowanych przez Spółkę na kolejnych platformach e-commerce dla wielotysięcznego grona sklepów.
– QuarticOn konsekwentnie poszerza kanał sprzedaży w pełnym modelu SaaS. Wtyczka uruchomiona na platformie Shoptet została w ciągu ostatniego miesiąca pobrana przez 110 klientów – i co warto podkreślić, bez żadnego wsparcia marketingowego. Wejście na platformy Shopify i CreativeSites otwiera przed nami dostęp do kolejnych blisko 11 tys. nowych e-sklepów. Do końca roku planujemy przygotowanie kolejnych 1-2 nowych aplikacji na wybrane platformy. Na przełomie września i października powinniśmy wejść na globalną, skupiającą ponad 200 tys. sklepów, platformę Shopify – nasza aplikacja przechodzi aktualnie powtórną walidację – podsumowuje Paweł Wyborski, założyciel i CEO QuarticOn SA.