fot. getquip.com
Firma Quip rozpoczęła swoją działalność w postaci usługi subskrypcyjnej wysyłki elektrycznej szczoteczki, która zastępuje tradycyjną pastę do zębów i wymienne główki szczoteczek. Dostarcza je do klientów co trzy miesiące, bo zgodnie z zaleceniami to optymalny czas używania jednego urządzenia. Startup w szczególności chce poradzić sobie ze wszystkim, co dzieje się przed wizytami kontrolnymi u dentysty.
20 milionów na szczoteczki do zębów
Ostatnio Quip pozyskał 10 milionów dolarów od Silicon Valley Bank i przejął firmę Afora, zajmującą się ubezpieczeniami stomatologicznymi. Jeszcze przed przejęciem Quip zaczął ewoluować, zapraszając dentystów do przyłączenia się do platformy i za ich pośrednictwem poszerzając bazę swoich subskrybentów.
Poprzednia runda finansowania Quip miała miejsce w listopadzie 2017 r., kiedy to firma zebrała 10 milionów dolarów od Sherpa Capital, Blue Scorpion VC, Demi Lovato i innych. Środki z tej rundy mają zostać wykorzystane na przyspieszenie ekspansji firmy oraz nowe fizyczne i cyfrowe produkty i usługi. Do tej pory Quip pozyskał ponad 20 milionów dolarów finansowania.
Stomatologiczny abonament
Afora jest nowojorskim startupem oferującym alternatywę dla tradycyjnego ubezpieczenia stomatologicznego z planami zaczynającymi się od 25 dolarów miesięcznie. Oferta obejmuje usługi profilaktyczne, czyszczenie zębów, systematyczne kontrole oraz wstępnie wynegocjowane stawki za dodatkową pracę lub leczenie.
Afora będzie teraz częścią nowo utworzonego studia Quip Labs. Firmy wspólnie mają napędzać innowacje w produktach, platformach i usługach związanych z higieną jamy ustnej. Quip Labs ma pomóc zbadać wszystkie aspekty higieny jamy ustnej i sprawić, aby usługi stomatologiczne były łatwiejsze, bardziej dostępne oraz zgodne z najlepszymi praktykami dentystycznymi.