Od 23 lipca na stronie biurapodrozywinternecie.pl można zapoznać się z wynikami raportu pt. „Biura podróży w Internecie”. Badanie zostało przeprowadzone przez firmy: SentiOne oraz 4P research mix, partnerem branżowym został portal Wakacje.pl. Całej akcji patronuje Mediarun.pl.
Jak mówią twórcy raportu, jest to przekrojowe badanie branży turystycznej, oparte w całości o dane pozyskane z monitoringu Internetu. Raport prezentuje opinie internautów na temat biur podróży, co w kontekście upadku dwóch touroperatorów jest bardzo aktualnym tematem.
Biura podróży oferują usługi o bardzo zróżnicowanej jakości, czego wynikiem jest ograniczone zaufanie klientów. Przed wykupieniem oferty wakacyjnej klienci sprawdzają opinie na temat biur podróży w sieci. Celem sporządzonego raportu było zwrócenie uwagi na Internet jako pierwsze źródło informacji mające znaczny wpływ na decyzje podejmowane przez klienta. Raport pokazuje, że wizerunek biur podróży jest sumą opinii na ich temat umieszczanych w sieci. Umiejętne wykorzystanie informacji, jakie dają narzędzia do monitoringu, pozwoliłoby biurom na analizę obecnej sytuacji i właściwe ukierunkowanie swojej strategii marketingowej.
Każdego zainteresowego tym, które biura podróży wypadły najlepiej w rankingu zapraszamy na stronę: biurapodrozywinternecie.pl.
źródło: informacja prasowa