Właścicielem marki Ratownicy IT jest firma Setapp sp. z o.o., która od sześciu lat zajmuje się usługami z zakresu opieki infrastruktury informatycznej przedsiębiorstw. Teraz swoje doświadczenie postanowiła przekuć w serwis Ratownicy IT. Pomysł na stworzenie własnego systemu wspierającego pracę serwisantów ewoluował przez jakiś czas. – W zeszłym roku połączyliśmy pomysł na stworzenie systemu z potrzebami kadry zarządzającej oraz wymaganiami klienta odnośnie raportowania – mówi Paweł Flieger, Senior Vice President w Setapp. W efekcie tego powstał ciekawy projekt rozwiązujący szereg problemów, z którymi borykają się przedsiębiorstwa.
Jakość i cena wykonania
Ofertę Ratownicy IT można podzielić na trzy części: opieka dla klientów, zlecenia dla serwisantów, wsparcie dla procesów. Pierwsza dotyczy fizycznego wykonywania usług z zakresu help desk oraz service desk. – Usługi te wykonywanie są zdalnie oraz na miejscu u klienta w zależności od złożoności problemu – mówi Paweł Flieger. Druga część, skierowana jest do firm zajmujących się specjalistycznymi usługami IT, aby dzięki działaniom marki Ratownicy IT mogły zapewnić sobie ciągłość zleceń. System informatyczny, ostatnia składowa serwisu Ratownicy It, ma za zadanie połączyć serwisantów z klientami i zapewnić wsparcie dla procesów od zgłoszenia problemu po jego rozwiązanie.
Do skorzystania z usług Ratownicy IT ma skłaniać jakość świadczonych usług i ich cena. Koszt opieki nad infrastrukturą jest dostosowywany do zapotrzebowania klienta i jest tańszy niż zatrudnienie na etacie pracowników dbających o infrastrukturę IT. Usługi oferowane przez poznańską firmę dostępne są w postaci abonamentu, którego ceny zaczynają się od 499,00 złotych netto miesięcznie. Od czego zależy cena skorzystania z usług Ratownicy IT? – Cena zdeterminowana jest przez szereg czynników takich jak ilość stacji roboczych, zakres usług, czas reakcji na zgłoszenie serwisowe czy ilość godzin w abonamencie – mówi Flieger.
Cena dopasowana do potrzeb
Za Ratownicy IT przemawia więcej korzyści niż zatrudnienie dodatkowej osoby na stanowisko opiekuna infrastruktury. Szybki dostęp do grona wysokiej klasy specjalistów, odpowiedzialność za infrastrukturę czy zabezpieczenie przed absencją, to tylko kilka z nich. Zatrudnienie pracownika wiąże się za to z wąską specjalizacją działania, kosztami związanymi z podnoszeniem kwalifikacji, czy ograniczoną odpowiedzialnością za funkcjonowanie infrastruktury IT.
Z usług pracowników Ratownicy IT korzystają już obecni klienci Setapp, głównie mieszczących się na terenie Wielkopolski. Kolejnymi usługobiorcami mają zostać firmy, które mają już renomę na swoich lokalnych rynkach. Docelowo na zlecenie obsługi infrastruktury IT będą mogły liczyć firmy z całej Polski. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług świadczonych przez Ratownicy IT – zajrzyj na tę stronę.