Rebel Tang, w związku ze stale zwiększającą się liczbą lokalizacji i nowych konceptów restauracyjnych, dokonał ponad dwukrotnego wzrostu rok do roku. Firma na początku 2022 roku stworzyła pierwszą w Polsce sieć wirtualnych restauracji wraz z największym polskim influencerem Karolem Gązwą „Blowkiem”.
– Od samego początku Rebel Tang cieszy się zainteresowaniem nie tylko klientów, ale i kolejnych restauratorów. Dzięki temu sprzedaż rok do roku stale rośnie i w 2022 roku ma przekroczyć 5 000 000 zł. Nasze cele są bardzo ambitne: budujemy największą sieć wirtualnych restauracji w Polsce i regionie. Rebel Tang wkracza w kolejną fazę rozwoju i ekspansji mając silne zaplecze kapitałowe i znakomitych inwestorów po swojej stronie – wspomina Marek Cynowski, CEO Rebel Tang.
Plany firmy zakładają intensywny wzrost sprzedaży w najbliższych miesiącach i dynamiczne zdobywanie nowych partnerów w całej Polsce.
– Uważamy, że Rebel Tang to przede wszystkim wspaniały i dynamiczny zespół, który jest w stanie zrealizować swoją wizję. Widzimy ogromny potencjał w rozwoju wirtualnych brandów restauracyjnych i własnej technologii, którą firma już posiada i planuje stale rozwijać – powiedział Jan Grochowicz, Partner Zarządzający Freya Capital.
Fundusz docelowo planuje zainwestować w spółkę do 4 mln zł.