Emisja, przeprowadzona zgodnie z planem, była pierwszą publiczną emisją crowdfundingową spółki akcyjnej, realizowaną według nowych przepisów.
Emisja odbyła się w trudnych warunkach, w tym w okresie wakacyjnym oraz „w cieniu negatywnego ‘efektu Palikota’”, jak pisze założyciel w poście na Linkedinie. Mimo to, spółka zrezygnowała z płatnych reklam, opierając się wyłącznie na swojej rozpoznawalności. W rezultacie udało się osiągnąć organiczny sukces – firma postawiła na rozpoznawalność, bez płatnych reklam.
– Najbliższym dużym celem, na który m.in. zostaną wykorzystane pozyskane fundusze, to osiągnięcie przez firmę zdolności produkcyjnych na poziomie 10 ścianek SkyWall miesięcznie. Wiąże się to np. z przejściem na produkcję chwytów z form wtryskowych, co zapewni większą dokładność i docelowo mniejszy koszt jednostkowy naszych interaktywnych ścianek – zdradza nam Marcin Pery, założyciel i CEO Reclimb – Równolegle planujemy intensywną weryfikację modelu biznesowego w Polsce poprzez bezpośrednie działania sprzedażowe. Naszym najważniejszym celem w perspektywie średnioterminowej jest zaplanowanie i realizacja ekspansji poza Polskę. Docelowo widzimy siebie jako firmę globalną z korzeniami w Polsce.