RedCart.pl przejmuje sklepy e-Trade Pro

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Spółka ETK, właściciel platformy sklepów internetowych RedCart.pl, poinformowała o zawartym porozumieniu o współpracy w sprawie przejęcia sklepów internetowych działających obecnie pod marką e-Trade Pro.

Spółka ETK, właściciel platformy sklepów internetowych RedCart.pl, poinformowała o zawartym porozumieniu o współpracy w sprawie przejęcia sklepów internetowych działających obecnie pod marką e-Trade Pro. O współpracy pomiędzy firmami nieoficjalnie mówiło się już kilka tygodni temu, jednak dopiero teraz firmy wydały komunikat w tej sprawie. To pierwsze tak poważne zmiany na polskim rynku e-commerce.

W ramach poszukiwań rozwiązania kłopotliwej sytuacji związanej z koniecznością rozwiązania umowy o prowadzeniu sklepu e-Trade Pro wzięliśmy pod uwagę głosy sprzedawców, którzy optowali za pomocą w przeniesieniu sklepu na platformę RedCart.pl. Udało nam się porozumieć z tą platformą, dzięki czemu możliwe jest przeniesienie sklepu internetowego wraz ze wszystkimi danymi – wyjaśnia Robert Janeczek z platformy sklepów e-Trade Pro.

Pomoc ze strony RedCart.pl to ogromne wsparcie dla Klientów kończącej działalność platformy e-Trade Pro. Zawarte pomiędzy firmami porozumienie pozwoli na bezpieczną kontynuację prowadzenia sprzedaży internetowej. Co ważne cały proces przenoszenia danych jest całkowicie bezpłatny. Dodatkowo RedCart.pl w ramach współpracy gwarantuje wszystkim Klientom pomoc w zachowaniu dotychczasowych wyników pozycjonowania sklepów w Google. W tym celu opracowane zostały specjalne narzędzia oraz mapy linków zawierające odpowiednie przekierowania.

To dla nas ogromne wyróżnienie, że Klienci e-Trade Pro wybrali nasz produkt. Zdajemy sobie sprawę, w jak trudnej sytuacji znaleźli się Sprzedawcy tej platformy, dlatego podjęliśmy działania, które miały na celu zapewnienie odpowiedniego wsparcia. W porozumieniu z firmą G-Forces przygotowaliśmy narzędzia umożliwiające dalsze prowadzenie działalności biznesowej bez obaw o utratę danych oraz efektów dotychczasowej pracy – dodaje Tomasz Cincio, Dyrektor Marketingu & PR RedCart.pl

RedCart.pl umacnia tym samym swoją pozycję na rynku platform sklepów internetowych. Potencjalnie zainteresowanych przeniesieniem sklepu może być nawet ponad tysiąc Sprzedawców. Proces przenoszenia baz danych Klientów na platformę RedCart.pl ma zakończyć się przed 31 grudnia 2011, czyli przed wygaśnięciem umów z dotychczasowym dostawcą oprogramowania. Z początkiem 2012 roku również domeny etradepro.pl i etpro.pl stają się własnością RedCart.pl.

źródło: informacja prasowa