Reklama serów Turek „w harmonii smaku z winem”

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Sery camembert i brie idealnie komponują się nie tylko z czerwonym winem – dowiadujemy się z reklamy serów marki Turek w kanale mobilnym. Reklama wyświetla się konsumentom, którzy planują zakup wina i zapisali je na liście zakupów w aplikacji Listonic – wygodna lista zakupów.

Sery camembert i brie idealnie komponują się nie tylko z czerwonym winem – dowiadujemy się z reklamy serów marki Turek w kanale mobilnym. Reklama wyświetla się konsumentom, którzy planują zakup wina i zapisali je na liście zakupów w aplikacji Listonic – wygodna lista zakupów.

Kampania reklamowa serów marki Turek w aplikacji Listonic nawiązuje do harmonii smaku win i serów camembert oraz brie. Informacja o serach będących idealną przekąską do wina pokazuje się jedynie użytkownikom aplikacji, którzy zapisali wino na swoich listach zakupów. Po kliknięciu w reklamę, użytkownik Listonic przechodzi na dedykowaną stronę mobilną zawierającą informacje na temat właściwości serów. Dowie się, z którymi trunkami sery komponują się najlepiej. Reklama jest nieinwazyjnym przekazem niosącym dodaną wartość dla kupujących wina konsumentów.

W aplikacji Listonic reklamowany jest także Camembert z pieprzem Turek. Po kliknięciu w reklamę sera z delikatną nutą zielonego pieprzu konsument zobaczy specjalne przygotowaną stronę mobilną. Strona została wzbogacona o przycisk „dodaj do listy zakupów”, który automatycznie zapisuje reklamowany produkt na liście zakupów wraz z interaktywnym zdjęciem i dokładnym opisem.

Zakupy w sklepie są idealnym momentem na reklamowanie produktów spożywczych. Informacja dociera do konsumentów w doskonałym kontekście zakupowym. Dzięki tym przewagom Listonic osiąga czterokrotnie wyższy Współczynnik Klikalności (CTR – Click Through Rate) w porównaniu z innymi aplikacjami mobilnymi.

Reklamy i specjalnie przygotowane strony mobilne odsyłająca docierają do użytkowników aplikacji Listonic – osób w wieku 25-45 lat. Z aplikacji korzystają przeważnie mężczyźni (60%) mieszkający w dużych miastach (Warszawa stanowi 30%). Konsumenci korzystający z mobilnej listy zakupów są odpowiedzialni za zakupy w rodzinie lub mają na nie istotny wpływ. Najczęściej określani są jako „upmarket” lub „affluent”, są posiadaczami topowych smartfonów. Kampania reklamowa potrwa do 18 grudnia.

źródło: informacja prasowa