Wszechobecny kryzys jest szczególnie widoczny w branży marketingowej. W ciągu ostatnich lat gwałtownie rośnie zapotrzebowanie na nowe narzędzia optymalizacji działań promocyjnych. Dla wielu firm dobrym rozwiązaniem może być nowa platforma Reklamalastminute.pl, która zadebiutowała podczas dzisiejszych Targów eHhandlu w Poznaniu.
Reklamalastminute.pl to nowoczesna i prosta w obsłudze platforma pośrednicząca w sprzedaży powierzchni reklamowej. Portal jest kierowany zarówno do wydawców reklamy, agencji oferujących usługi marketingowe, jak firm potencjalnie zainteresowanych zakupem usług promocyjnych przy rabacie sięgającym od 5 do 95% ceny standardowej. Obecnie serwis agreguje oferty internetowe oraz social media, ale w kolejnych etapach rozwoju jego funkcjonalność zostanie rozszerzona o inne kategorie, obejmujące radio, prasę, outdoor, telewizję oraz mobile. Naszym celem było stworzenie nowego, skutecznego kanału sprzedaży dla wydawców usług reklamowych w formie popularnych lastów – tłumaczy Artur Błasik, właściciel portalu. – Zamieszczenie wpisu na reklamalastminute.pl zwiększy ich szansę na sprzedaż powierzchni reklamowej tuż przed zakończeniem oferty. Z drugiej strony, portal umożliwi potencjalnym klientom zakup szerokiego asortymentu usług marketingowych po zdecydowanie niższej cenie.
Klucz to specjalizacja
W przeciwieństwie do wielu podobnych portali prezentujących szeroki zakres ofert z niemal wszystkich dziedzin, na reklamalastminute.pl dostępne będą jedynie te, dotyczące usług i przestrzeni reklamowych. Specjalizacja pozwoli audytorom portalu na dokładną analizę nadesłanych ofert oraz ich wstępną selekcję. Ponadto operatorzy będą na bieżąco monitorować jakość nadesłanych ofert poprzez przeprowadzanie badań z wykorzystaniem autorskiego programu mysterySHOPPER.
Model rozliczeń
Współpraca z serwisem zakłada dwa scenariusze rozliczeń. Jednym z nich jest success fee, w którym ofertodawca płaci prowizję od sprzedanych kuponów, voucherów. W tym przypadku publikacja oferty na portalu jest darmowa, a pobierana prowizja wynosi od 15 do 25% wartości oferty w zależności od kategorii reklamy. Drugi scenariusz zakłada wykupienie rocznego abonamentu w cenie 499 zł za publikację nieograniczonej liczby ofert w serwisie.
źródło: informacja prasowa