KielceCom (Social) Media już za nami. Charakter wydarzenia pozwalał na przygotowanie dodatkowych elementów, które wychodziły poza tradycyjną formę barcampów.
Dzięki premierze aplikacji Like It Box – czyli małym opaskom na rękę wykorzystującym technologię RFID – testowaliśmy nowe narzędzie do promocji eventów. Łącznie było 91 osób, które pobrały opaskę, 90 pijących piwo i 58 jedzących pizzę w Kieleckim Parku Technologicznym. W sumie, udział w wydarzeniu wzięło 120 osób. Oprócz statystyk było oczywiście wiele wartości merytorycznych- jak zawsze dzięki znakomitym prelegentom.
Jako pierwszy wystąpił Mateusz Walkowiak z Get More Social przybliżając nam rzeczywistość Facebook’ową, Michał Sadowski z Brand24 przedstawił ciekawe przykłady na monitorowanie w social media wykorzystywane w celach marketingowych. Maciej Maciejowski reprezentujący Gotlet, a także Marcin Jaśkiewicz z ISTV zajęli się tematyką mediów w sieci. Natomiast Maciej Ossowski z Get Response mówił o wykorzystaniu i znaczeniu email marketingu w dzisiejszych działaniach sprzedażowych. Ostatni prelegent, Rafał Sadłowski skupił się na cosurfingu.
Według uczestników tej imprezy najlepszą prezentacją było wystąpienie Macieja Ossowskiego – otrzymał 57 głosów, drugie miejsce zajął Mateusz Walkowiak na którego zagłosowało 35 osób, natomiast trzecie Marcin Jaśkiewicz z 26 głosami.
Nie brakowało pytań i burzliwych komentarzy. 28 listopada organizatorzy zapraszają na kolejne spotkanie, tym razem o tematyce e-commerce.
Informacje o zapisach wkrótce na stronie www.kielcecom.pl i na profilu KielceCom na Facebooku.
źródło: informacja prasowa