Relacja z KielceCom (Social) Media

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

KielceCom (Social) Media już za nami. Charakter wydarzenia pozwalał na przygotowanie dodatkowych elementów, które wychodziły poza tradycyjną formę barcampów.

KielceCom (Social) Media już za nami. Charakter wydarzenia pozwalał na przygotowanie dodatkowych elementów, które wychodziły poza tradycyjną formę barcampów.

Dzięki premierze aplikacji Like It Box – czyli małym opaskom na rękę wykorzystującym technologię RFID – testowaliśmy nowe narzędzie do promocji eventów. Łącznie było 91 osób, które pobrały opaskę, 90 pijących piwo i 58 jedzących pizzę w Kieleckim Parku Technologicznym. W sumie, udział w wydarzeniu wzięło 120 osób. Oprócz statystyk było oczywiście wiele wartości merytorycznych- jak zawsze dzięki znakomitym prelegentom.

Jako pierwszy wystąpił Mateusz Walkowiak z Get More Social przybliżając nam rzeczywistość Facebook’ową, Michał Sadowski z Brand24 przedstawił ciekawe przykłady na monitorowanie w social media wykorzystywane w celach marketingowych. Maciej Maciejowski reprezentujący Gotlet, a także Marcin Jaśkiewicz z ISTV zajęli się tematyką mediów w sieci. Natomiast Maciej Ossowski z Get Response mówił o wykorzystaniu i znaczeniu email marketingu w dzisiejszych działaniach sprzedażowych. Ostatni prelegent, Rafał Sadłowski skupił się na cosurfingu.

Według uczestników tej imprezy najlepszą prezentacją było wystąpienie Macieja Ossowskiego – otrzymał 57 głosów, drugie miejsce zajął Mateusz Walkowiak na którego zagłosowało 35 osób, natomiast trzecie Marcin Jaśkiewicz z 26 głosami.

Nie brakowało pytań i burzliwych komentarzy. 28 listopada organizatorzy zapraszają na kolejne spotkanie, tym razem o tematyce e-commerce.

Informacje o zapisach wkrótce na stronie www.kielcecom.pl i na profilu KielceCom na Facebooku.

źródło: informacja prasowa