Revolut Business świętuje 3 lata i 500 tys. klientów biznesowych

Udostępnij:
Revolut Business właśnie skończył trzy lata. Mimo ciężkich czasów fintechowi udało się poszerzyć społeczność Revolut Business do 500 tys. Klientów.

Aby uczcić 500 tys. klientów biznesowych Revolut wprowadzilił kilka nowych produktów, zaktualizował interfejs i nawigację, dodał więcej funkcji mobilnych i uruchomił tryb ciemny.

Dzięki Revolut Business klienci mogą łatwo wymieniać, wysyłać i odbierać pieniądze w 28 walutach po rzeczywistym (międzybankowym) kursie wymiany. Dla Heleny Hudson, założycielki The Real Eating Company, szybkość okazała się czynnikiem typu make-or-break w zakładaniu konta biznesowego. – Revolut Business rozwiązał dla nas problem związany z blokadą, w którym inne banki nie mogły nam pomóc. Otwarcie konta było proste i szybkie – komentuje Hudson.

– Korzystanie z Revolut Business pozwoliło nam na znaczne oszczędności na opłatach bankowych i kursach walutowych. Zminimalizowaliśmy ryzyko związane z fakturowaniem i dokonywaniem płatności w wielu walutach – dodaje Alison Ettridge, CEO i założyciela Talent Intuition.

Revolut Business zapowiedział, że już niebawem pojawią się kolejne nowości. Nie powiedziano co to dokładnie będzie, ale wskazano na obszary otwartej bankowości, dodatkowych walut, płatności błyskawicznych SEPA oraz rozszerzonego Connect and Rewards.