fot. materiały prasowe
Kolejna seria kluczem do nowych rynków
W finansowaniu serii C wzięło udział grono nowych i obecnych inwestorów wśród których znalazły się Index Ventures i Ribbit Capital. Liderem rundy był DST Global z siedzibą w Hong Kongu. Zastrzyk gotówki podbił całkowitą kwotę pozyskanego kapitału do 340 milionów dolarów.
Środki z serii C zostaną wykorzystane podczas globalnej ekspansji. Revolut chce podbić serca użytkowników w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Singapurze, Hong Kongu i Australii. W ramach rozwoju firma spodziewa się również wzrostu zatrudnienia z 350 do około 800 pracowników do końca bieżącego roku.
Plan na 100 milionów klientów w 5 lat
Finansowanie i wzrost wyceny to rezultat niesamowitego wzrostu spółki. Spółka posiada obecnie 2 miliony klientów, ale to nie koniec. Dziennie pozyskuje pomiędzy 6000 a 8000 nowych użytkowników. Firma stawia sobie za cel osiągnięcie 100 milionów klientów w ciągu najbliższych 5 lat.
Na zachętę dla Revolut tworzy i usprawnia swoje usługi. W ostatnich miesiącach w aplikacji uruchomił między innymi usługi pozwalające na kupno i sprzedaż kryptowalut oraz funkcje wspomagające nawyk regularnego oszczędzania przy okazji codziennych transakcji.
100 tysięcy klientów w Polsce
Karol Sadaj, Country Manager Revoluta w Polsce komentuje sukces firmy – W kontekście dynamiki wzrostu biznesu Polska nie jest wyjątkiem. Od lutego, gdy dołączyłem do Revolut, udało się podwoić liczbę klientów w Polsce z 50.000 do 100.000. To tylko pierwszy sygnał jak duży potencjał tkwi w polskim rynku i jak szybko Polacy potrafią identyfikować korzystne dla siebie rozwiązania.
Z okazji pozyskania stutysięcznego klienta w Polsce Revolut w ramach świętowania uruchomił dwutygodniową promocję. Użytkownicy do 9 maja 2018 mogą zamówić fizyczną kartę bez opłaty za dostawę.