Revolut udostępnia pełną wersję desktopową

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Revolut udostępnia pełną wersję desktopową

Udostępnij:

Revolut udostępnił dziś kolejne usługi webowe dla klientów w Europie, Australii, Kanadzie, Singapurze, Japonii i USA. Klienci w tych krajach mogą bezpiecznie wchodzić na konto zarówno z poziomu aplikacji na telefonie, jak przez przeglądarkę na komputerze stacjonarnym i laptopie.   

Revolut Web App to propozycja dla osób, którym wygodniej jest przeglądać salda kont na dużym monitorze komputera stacjonarnego lub laptopa. To także dodatkowe zabezpieczenie dla klientów, na wypadek utraty karty lub telefonu, które pozwala szybko sprawdzić stan środków i w razie czego zablokować karty.

Klienci mogą zalogować się bezpiecznie do wersji web przy pomocy dwustopniowej autoryzacji (2FA) i uzyskać dostęp do historii transakcji, stanu kont i ustawień kart. Mogą zablokować/odblokować karty, sprawdzić PIN-y i zmieniać ustawienia funkcji kart kilkoma kliknięciami.

W nowej wersji aplikacji webowej pojawiła się też możliwość doładowania konta przelewem bankowym, kartą debetową lub kredytową oraz Apple Pay (tam gdzie to możliwe, za pomocą przeglądarki Safari). Jeśli klienci mają pytania lub wątpliwości mogą zgłaszać je za pośrednictwem czatu w aplikacji web obsłudze klienta.

– Dostęp do konta za pomocą aplikacji webowej z poziomu komputera stacjonarnego lub laptopa był oczekiwaną przez wielu klientów funkcjonalnością, którą dostarczamy teraz w postaci bezpiecznego i wygodnego serwisu. Klienci mają dostęp do konta z każdego miejsca, w dowolnym czasie, także w sytuacjach awaryjnych jak utrata telefonu lub kradzież portfela. Gdy poczują zmęczenie oczu po długim korzystaniu z telefonu, będą mogli przełączyć się na ekran laptopa – mówi Nik Storoński, CEO i współzałożyciel w Revolut.

By wejść do aplikacji webowej, wystarczy odwiedzić bezpieczną stronę Revolut  – z poziomu komputera stacjonarnego lub laptopa – wpisać swój numer telefonu i postępować zgodnie ze wskazówkami na ekranie.

Niezależnie czy klient doładowuje konto czy potrzebuje pomocy ze strony obsługi klienta, nie musi zgłaszać się do fizycznego oddziału banku. Jeśli kiedykolwiek zgubi telefon, straci portmonetkę lub portfel, aplikacja Revolut Web App pomoże wrócić do normalności, bez niepotrzebnych procedur i zbędnej biurokracji.