Po zbudowaniu silnego lokalnego zespołu – z Glauberem Motą, CEO (dawniej BTG Pactual) i Felipe Lachowskim, szefem strategii i operacji na czele – Revolut udostępnia swoje usługi w Brazylii. Fintech chce zyskać dostęp do ważnego segmentu przelewów międzynarodowych do i z Brazylii oraz bazy klientów, którzy już dziś chętnie korzystają z cyfrowych usług finansowych.
– Brazylia jest obiecującym rynkiem dla Revolut i ma duży potencjał dla naszej globalnej ekspansji. Naszą misją jest odblokowanie barier gospodarczych dzięki produktom finansowym, które są dostępne i łatwe w użyciu oraz pomagają naszym klientom korzystać efektywnie ze swoich pieniędzy. Zaczynamy od konta i platformy do handlu kryptowalutami, na dobry początek – mówi Nik Storoński, współzałożyciel i CEO w Revolut.
Przewagi konkurencyjne
Revolut wyróżnia się spośród lokalnych konkurentów w Brazylii, ponieważ oferują oni wymianę jedynie w dolarach lub euro, na różnych kontach, z transakcjami głównie w godzinach pracy.
– Suma, jaką Brazylijczycy wydali za granicą, wzrosła w 2022 roku ponad dwukrotnie i wyniosła 12 mld dolarów. Rośnie też zainteresowanie dostępem do aktywów cyfrowych. Obecnie ponad 10 mln osób w Brazylii handluje kryptowalutami. Revolut zaoferował w Brazylii aplikację, która spełnia wiele potrzeb w jednym miejscu i posiada wyjątkową na brazylijskim rynku użyteczność (UX) – mówi Felipe Lachowski, szef strategii i operacji Revolut w Brazylii.
Zainteresowaniem Revolutem w Brazylii
– W Brazylii zainteresowanie aplikacją Revolut i cyfrowymi usługami bankowymi jest bardzo duże. Badania pokazują, że ponad 45% Brazylijczyków korzysta z kont cyfrowych jako konta podstawowego i używa już dziś ponad pięciu różnych aplikacji do zarządzania płatnościami, przelewami i inwestycjami – mówi Glauber Mota, CEO Revolut w Brazylii.
Przeczytaj również 👉 Revolut w pierwszym roku rentowności wypracował 26,3 mln £ zysku