Revolut zapowiada premierę Ultra, nowego planu dla klientów zamożnych

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Revolut Ultra

Udostępnij:

Revolut zapowiada premierę ekskluzywnej oferty członkowskiej, którą pod nazwą Ultra udostępni zamożnym klientom w krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Wielkiej Brytanii. Nowy plan zadebiutuje na wiosnę 2023 roku. Klienci, zarówno nowi i obecni, którzy zapiszą się na listę osób oczekujących na premierę, otrzymają w prezencie 5% cashbacku na zakupy dokonane w pierwszym miesiącu od chwili dołączenia do grona klientów Ultra.

– Coraz liczniejsza grupa naszych klientów interesuje się produktami finansowymi, które zapewniają im większą wygodę. Ten rosnący segment rynku to osoby, które poszukują nowej definicji luksusu, takiego który jest funkcjonalny. To wysoko opłacani profesjonaliści, którzy pną się po szczeblach kariery i budują swój dochód pasywny, ale jednocześnie chcą korzystać z życia, być na bieżąco z najnowszymi trendami i podróżować minimum kilka razy w roku – powiedziała Tara Massoudi, General Manager Produktów Premium w Revolut.

– Aby zaspokoić wymagania klientów, udostępnimy im ofertę członkowską, która gwarantuje maksymalny wybór i elastyczność w zarządzaniu finansami. Nie ma na rynku w Europie takiej propozycji, żaden gracz w sektorze usług finansowych czegoś takiego nie oferuje. To unikatowa, odważna oferta, dla osób, którzy cenią ekskluzywny styl życia, luksusowe podróże i wyjątkowe produkty inwestycyjne – dodała Massoudi.

Revolut Ultra

Dostęp do świata Ultra oznaczać będzie przywileje, okazje i nagrody związane z luksusowym stylem życia i podróżami. Więcej szczegółów na ich temat Revolut ujawni podczas wiosennej premiery. Fintech zdradził tylko, że wśród benefitów pojawią się m.in. bezpłatne saloniki lotniskowe, wysoki cashback za zakupy i niskie fee za usługi inwestycyjne.

Revolut Ultra obejmie korzyści w postaci zniżek i rabatów w sklepach prestiżowych marek, ma też spełniać potrzeby związane ze zdrowiem, urodą i stylem życia, w zależności od miejsca zamieszkania klienta.