Robert Lewandowski inwestuje w LESS_, globalną aplikację z ekologiczną misją

robert lewandowski inwestuje w less globalna aplikacje z ekologiczna misja
Udostępnij:
LESS_ to dostępna w AppStore i GooglePlay aplikacja mobilna służąca do sprzedaży i zakupów odzieży z drugiej ręki, którą w 10 miesięcy od startu zainstalowało 465 tys. osób. Ten rynkowy potencjał zauważyli inwestorzy: w wiosennej rundzie seed LESS_ zebrało 12 mln zł na rozwój technologiczny aplikacji i budowę świadomości marki.

Razem z Robertem Lewandowskim w akcjonariacie pojawili się, m.in. Krzysztof Pawiński, współzałożyciel i prezes Maspeksu, który podkreśla że „LESS_ to marka, która jest relatywnie łatwa w skalowaniu i ma absolutnie globalny potencjał”, dwaj założyciele Allegro, Eryk Stankunowicz, współzałożyciel i były wieloletni redaktor polskiej edycji magazynu FORBES oraz Cezary Pietrasik, były dyrektor na Europę Centralną i Środkową funduszu private equity WARBURG PINCUS.

LESS_ założyli wspólnie Mateusz Oleksiuk, były menedżer audytu w Deloitte, oraz Dawid Urban, Business Angel (wpółzałożyciel e-Smoking World, a obecnie właściciel m.in. Take&Go)– Fakt, że Robert zainwestował w naszą aplikację to dobry prognostyk, ponieważ do 2023 roku zamierzamy zrobić z LESS_ markę globalną – mówi Dawid Urban.

LESS_ mocno akcentuje swój proekologioczny charakter. Misją firmy jest ochrona środowiska naturalnego poprzez dawanie ubraniom drugiego życia. W ten sposób marka wspiera gospodarkę obiegu zamkniętego.