To odpowiedź portalu na zmieniające się potrzeby pracowników i wzrost znaczenia sektora blue collar w gospodarce. Twórcy portalu zapowiadają sukcesywne dodawanie kolejnych kategorii.
– Rynek pracy w sektorze white-collar jest bardzo konkurencyjny, czego przejawem staje się poszukiwanie przez pracowników biurowych możliwości przebranżowienia na coraz lepiej płatne zawody techniczne i fizyczne, takie jak kucharz, operator dźwigu, kierowca C+E, spawacz czy pracownik budowlany. Blue collars są aktualnie bardzo pożądani na rynku, a praktyczna edukacja jest coraz bardziej w trendzie. Według danych Banku Światowego przewiduje się znaczny wzrost liczby szkoleń w zakresie praktycznych umiejętności zawodowych w ciągu najbliższych 20 lat. Między innymi dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie na sektor blue collar – mówi Piotr Nowosielski, CEO justjoin.it i rocketjobs.pl.
Rozszerzenie portalu o nowe kategorie to także kolejny krok w rozwoju rocketjobs.pl w kierunku portalu horyzontalnego.
– Angażując się we współpracę z Kanałem Zero czuliśmy od początku, że będziemy budować naszą rozpoznawalność bardzo szeroko i docierać do olbrzymiej masy kandydatów, także tych z sektora blue collar. Teraz w kolejnym kroku, kiedy jesteśmy już lepiej znani, zaoferowaliśmy tym pracownikom szansę na skorzystanie z naszych usług. To realizacja długoterminowej strategii poszerzenia udziałów w rynku i dywersyfikacji źródeł przychodów spółki – dodaje CEO Just Join IT.