Nowe udoskonalenia przynoszą klientom PrestaShop kolejne korzyści. Po pierwsze, zwiększenie bezpieczeństwa procesu zakupu. Po drugie, poprawienie kompatybilności z nowszymi jak i starszymi wersjami PHP, umożliwiające użycie wtyczki przez szerszą grupę odbiorców. Po trzecie, dodanie nowego kodu monitorującego wspierającego Web Push’e. Ponadto, dodane zostały liczne funkcjonalności skupione na polepszeniu Customer Experience:
- Ulepszenie graficzne panelu konfiguracji z wykorzystaniem PrestaUI
- Dodanie możliwości stworzenia konta z poziomu panelu konfiguracyjnego wtyczki,
- Dodanie panelu informacyjnego z filmem demonstracyjnym,
- Wprowadzenie dwujęzycznego interfejsu PL/EN
SALESmanago współpracuje z PrestaShop już od kilku lat, dostarczając właścicielom e-sklepów szereg korzyści takich jak: personalizacja ofert oraz rekomendacja produktów, przypomnienia o nowych okazjach przez różne kanały komunikacyjne (email, SMS, czat na stronie, push-upy), czy szybki i wygodny czat przez wiadomości Facebook.
fot. pexels.com