Rozwijasz startup w obszarze sprzedaży lub marketingu? Weź udział w EY Demo Day

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

EY Demo Day

Udostępnij:

Jeśli rozwijasz startup w obszarach marketingu i sprzedaży, weź udział w EY Demo Day. Podczas wydarzenia zaprezentujesz swoje rozwiązanie przedstawicielom korporacji i staniesz przed szansą na pozyskanie nowych klientów. Nabór do EY Demo Day trwa do 17 lutego.

EY Demo Day to inicjatywa organizowana przez EY Polska w ramach programu EYnovation, podczas której startupy mają okazję zaprezentować swoje usługi i produkty technologiczne przed szerokim gronem przedsiębiorców i menedżerów. To okazja do nawiązania relacji biznesowych, pozyskania inwestorów i nowych klientów.

Zbliżająca się edycja EY Demo Day poświęcona będzie usługom i produktom odpowiadającym na potrzeby zespołów marketingu i sprzedaży. W związku z tym do udziału w wydarzeniu EY zaprasza startupy i scaleupy, których rozwiązania dotykają obszarów:

  • Martech
  • Salestech
  • Social media
  • Social selling
  • CRM
  • AI
  • Marketing automation
  • E-commerce
  • Big data
  • Analytics
  • SEO
  • CX
  • VR/AR
  • Content marketing
  • Display
  • OOH
  • Szkolenia

Jeśli o Tobie mowa, zgłoś się. Możesz to zrobić do 17 lutego za pośrednictwem formularza dostępnego tutaj.

Co się stanie po zgłoszeniu?

Po wypełnieniu formularza nastąpią dwie rzeczy:

  1. weryfikacja nadesłanych zgłoszeń (20.02-03.03.23)
  2. ogłoszenie wyników i wskazanie prelegentów wydarzenia (06.03.23).

Pamiętaj! Warunkiem zgłoszenia jest uzupełnienie formularza w wyznaczonym terminie. Spośród zgłoszeń EY dokona wyboru maksymalnie 15 prelegentów.

Dlaczego warto wziąć udział w EY Demo Day?

Udział w EY Demo Day to:

  • promocja własnego biznesu wśród klientów i partnerów EY,
  • możliwość zaprezentowania się szerokiemu gronu uczestników wydarzenia,
  • szansa na pozyskanie klienta korporacyjnego.

Masz pytania? Napisz na [email protected].