W konferencji wzięło udział ponad 500 przedstawicieli znanych marek handlu detalicznego, platform e-commerce, firm B2B z sektorów, takich jak logistyka pocztowa, płatności transgraniczne, innowacje technologiczne w dziedzinie e-commerce czy venture capital.
Szczyt China Cross-Border Ecommerce Conference & Exhibition jest jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń e-commerce w Azji. Podczas konferencji wręczono nagrody w różnych dziedzinach, dla firm oferujących najlepsze rozwiązania dla branży e-commerce. Jednym z wyróżnionych partnerów była firma RTB House, która otrzymała tytuł Best Ecommerce Service Provider. Wśród innych zwycięzców znalazł się Microsoft – w kategorii Best Cross-Border Ecommerce Cloud Service oraz firma ZOODMALL – w kategorii Best New Cross Ecommerce Platform.
– Ta nagroda jest dla nas wielkim wyróżnieniem. To potwierdzenie, że nasza technologia oparta na deep learningu jest najlepszym dostępnym rozwiązaniem na całym świecie. Chiny to jeden z naszych kluczowych rynków, a tak prestiżowa nagroda pomoże nam podkreślić naszą obecność w regionie Azji. – powiedział Daniel Surmacz, COO w RTB House.
RTB House jest jedną z pierwszych na świecie firm retargetingowych, która opracowała i wdrożyła na potrzeby zakupu reklam w technologii RTB, autorską technologię w całości opartą na rozwiązaniach deep learning. Narzędzie sprawia, że marketerzy są w stanie zwiększyć ogólną wydajność kampanii retargetingowych nawet o 50%. Technologia RTB House oparta na algorytmach deep learningu zmienia branżę e-commerce, czego efektem są rosnące przychody i zainteresowania największych światowych marek.
Tylko w tym roku firma zajęła 2. miejsce w kategorii „Big Five” w Deloitte Technology Fast 50 Central Europe i znalazła się wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznych w kategorii „The Fast 50”. Wcześniej w 2018 firma zajęła ósme miejsce wśród firm technologicznych w Financial Times 1000: Europe’s Fastest Growing Companies 2018, zdobyła wyróżnienie Silver Stevie® Award, jako najbardziej innowacyjna firma roku oraz otrzymała nagrody AIconics Award w kategorii Best Application of AI for Sales & Marketing oraz Big Innovation Award przyznawaną przez Business Intelligence Group.