Dlaczego koncentrujemy się na pricingu?
Dobrze zbudowana strategia cenowa powinna być kluczowym narzędziem, umożliwiającym osiągniecie założonych celów w danej rundzie finansowania, np.w przypadku jednej z naszych spółek portfelowych zwiększyła MRR o 64%. Jednocześnie powinna wspierać znaczące wydłużenie runway – w obecnych warunkach rynkowych będące priorytetem zdecydowanej większości founderów. Jednocześnie widzimy, że bardzo często jest to obszar niezwykle zaniedbywany przez niektóre spółki – wiele z nich spędza nad nim jedynie kilka, kilkanaście godzin rocznie.
Formuła wydarzenia
Naszym celem jest, aby każdy z uczestników miał szansę na bazie zdobytej wiedzy stworzyć/zmodyfikować cennik w swojej organizacji. Dlatego każdy uczestnik jeszcze przed warsztatami otrzyma materiały edukacyjne, które pomogą mu efektywniej pracować w czasie ich trwania. Maciej z Wojtkiem przeprowadzą Was przez kluczowe elementy ustawiania strategii cenowej, a Łukasz Dębski i Stefan Batory podzielą się swoimi doświadczeniami dot. tego obszaru. Aby zwiększyć efektywność pracy, zdecydowaliśmy się przeprowadzić te warsztaty w języku polskim.
Dla osób szczególnie zainteresowanych tematyką przewidujemy możliwość skorzystania dodatkowych konsultacji 1:1 z Maćkiem, aby omówić konkretne dylematy czy pytania.
Jak się zapisać?
? Link to rejestracji na darmowy streaming (pierwsze 1,5) – https://bit.ly/3DGvJRr
? Aplikacja na warsztaty – https://bit.ly/3eZ19YK
Cena za 1-dniowy warsztat to 399 zł brutto – skalkulowana jest tak, aby pokryć koszty cateringu i inne związane bezpośrednio z organizowanym wydarzeniem (jeśli szukasz „darmowego lunchu” to musimy zmartwić…). Zastrzegamy, że ze względu na formułę wydarzenia mamy ograniczoną liczbę miejsc i decydować będzie kolejność zgłoszenia.