Ruszył nowy pakiet QuickRage. Książki dla przedsiębiorców w niższych cenach!

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

BookRage to pakiet książek dystrybuowanych w formie ebooków, w nowatorskiej formie sprzedaży. To Ty decydujesz ile płacisz za pakiet i jaka część tej kwoty trafia bezpośrednio do autorów, jaka do Fundacji Nowoczesna Polska a jaka do samego BookRage (żeby zapłacić za serwery, kontynuować projekt itd.

To kolejna edycja QuickRage, w ramach którego prezentowana jest literatura faktu, poradniki czy eseje, a wiec wszystko co nie jest literaturą piękną czy beletrystyką. Kupując pakiet książek w BookRage dostajesz możliwość ściągnięcia każdej z książek w formatach ePub, Mobi i PDF, bez żadnych mechanizmów DRM.

W podstawowym pakiecie, który można kupić za dowolną cenę, znajdziemy cztery pozycje:

“25 najlepszych polskich start-upów” Daniela Kotlińskiego

Książka „25 najlepszych polskich startupów” Daniela Kotlińskiego jest pierwszą tego typu publikacja na naszym rynku. Dowiemy się z niej między innymi, jak powstawały nasze najbardziej innowacyjne biznesy, jak wyglądały ich strategie marketingowe, skąd ich założyciele pozyskiwali fundusze, a także jak wyglądało wchodzenie na rynki zagraniczne i zdobywanie znajomości w USA. Książka skierowana jest zarówno do startupowców, którzy mogą przeczytać, jak firmę prowadzą najlepsi, jak również do osób marzących o stworzeniu swojego własnego startupu, poszukujących wskazówek i porad.

“Dot.s(com)plikowane” Randi Zuckerberg

Dot.s(com)plikowane” autorstwa siostry Marka Zuckerberga to aktualna, nieoceniona i zajmująca książka, która ujawnia, jak przetrwać w jednym kawałku życie w sieci – od etykiety usuwania kogoś z listy znajomych i potęgi crowdsourcingu po zagrożenia wynikające z oznaczania znajomych na zdjęciach, a także jak istotne jest, by nauczyć nasze dzieci bezpiecznego korzystania z nowych technologii. 

„Fenomen Facebooka” praca zbiorcza pod redakcją Grażyny Penkowskiej

Zespół autorów „Fenomenu Facebooka” otwiera ważne pole problemowe dla pedagogiki. Autorki i Autorzy poszczególnych rozdziałów analizują fenomen Facebooka, unikając demonizowania tej przestrzeni, wskazując ważne obszary i konteksty domagające się pogłębionych eksploracji. Szkicują mapę problemów, których bazą są niewielkie przedsięwzięcia badawcze związane z tym portalem społecznościowym. Są to przedsięwzięcia udane, z dobrze opracowaną koncepcją badawczą, rzetelnymi analizami i bardzo ciekawymi wynikami.

“Mobile dla managerów” Marcina Zaremby

Jest to wyjątkowa książka choćby dlatego, że napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Autor kieruje ją do trzech grup czytelników:

  • menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; 
  • osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny; 
  • pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.

Ci natomiast, którzy zapłacą więcej niż aktualna średnia cena pakietu, otrzymają:

“Rewolucja social media” Michała Sadowskiego

Michał Sadowski to założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A., firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiąca przez miliony polskich internautów. Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek.

“Rozmowy z aniołami” Daniela Kotlińskiego

Książka Rozmowy z Aniołami zawierają wywiady z prezesami kilku topowych polskich funduszy inwestycyjnych. Znajdziemy w niej wypowiedzi przedstawicieli SpeedUp, Innovation Nest czy Xevin Investments. Jeżeli zastanawiasz się, z czym iść do inwestora, by zwiększyć szansę na otrzymanie wsparcia finansowego i jak wygląda podział udziałów czy też jakie biznesy mogą liczyć na dofinansowanie, musisz koniecznie przeczytać Rozmowy z Aniołami.

Ci natomiast, którzy zapłacą więcej niż stała cena 20 złotych, otrzymają dodatkowo pozycję:

“WebShows: Sekrety wideo w internecie” Krzysztofa Gonciara

Książka autorstwa jednego z najpopularniejszych i najbardziej doświadczonych producentów webowego video w Polsce. “WebShows: Sekrety Wideo w Internecie” to książka, która ukazuje kulisy pracy nad sieciowym wideo i pomaga zrozumieć zasady, które nim rządzą, a także służy jako poradnik dla początkujących twórców. W książce znajdują rady i opinie takich znanych osób polskiej sceny YouTube. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, która wytłumaczy, jak zmienić setki wyświetleń w setki tysięcy.

Możliwości płatnicze dostosowane są do potrzeb polskiego klienta. Serwis obsługuje zarówno płatności e-przelewami i kartami za pośrednictwem Dotpay, jak i płatności poprzez PayPal. Nowością jest natomiast opcja wysyłki dla czytników Pocketbook. Do tej pory możliwa jedynie dla urządzeń marki Kindle.

Przypominamy także, że jeszcze przez 7 dni nabyć można podstawowy pakiet BookRage “Kobiecym okiem” z książkami m. in. Doroty Masłowskiej czy Małgorzaty Rejmer.

Zdjęcie główne artykułu kaboompics.com