Ruszył nowy serwis społecznościowo-shoppingowy

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Skąd pomysł na Szopuje.pl? Co go wyróżnia? W czym jest innowacyjny? Już towarzyszące mu hasło “Lubię to i korzystam” wyraźnie podkreśla, że to użytkownik decyduje, co chce mieć – a dzięki narzędziom Szopuje.pl może teraz kupować z zyskiem dla siebie.

Skąd pomysł na Szopuje.pl? Co go wyróżnia? W czym jest innowacyjny? Już towarzyszące mu hasło “Lubię to i korzystam” wyraźnie podkreśla, że to użytkownik decyduje, co chce mieć – a dzięki narzędziom Szopuje.pl może teraz kupować z zyskiem dla siebie.

Każdego dnia, przeglądając sieć – blogi, serwisy społecznościowe czy sklepy internetowe – natrafiamy na rzeczy, które chcielibyśmy mieć. Często jednak z upływem czasu zapominamy o przedmiotach, które wcześniej zwróciły naszą uwagę. Po prostu przychodzi taki moment, że nie jesteśmy w stanie zapanować nad dużą liczbą “uzbieranych” linków, nie mamy też ochoty ich wertować lub nie pamiętamy, na jakiej stronie widzieliśmy interesujące nas przedmioty. Szopuje.pl rozwiązuje ten problem – intuicyjnie, prosto i dzięki przyjaznej obsłudze.

Użytkownik tworzy w serwisie swój profil, którym umożliwia mu tworzenie listy produktów, pomysłów oraz inspiracji. Nic go nie ogranicza, wszystko zależy od jego aktualnych zainteresowań oraz planów zakupowych. Specjalnie przygotowana zakładka “Dodaj do Szopuje” umieszczana przez użytkownika w pasku zakładek każdej przeglądarki, umożliwia dodawanie jednym kliknięciem produktów, które pragnie on kupić.

– To dopiero pierwsza zaleta nowego serwisu. Kiedy użytkownik stworzy listę planowanych zakupów, ta zaczyna żyć własnym życiem – można się nią dzielić ze znajomymi, którzy wiedzą, czego konkretnie pragniemy i gdy nadarzy się okazja, mogą to podarować jako np. prezent urodzinowy. Również sami możemy śledzić zainteresowania oraz pomysły zakupowe naszych znajomych. Koniec z niechcianymi prezentami, które lądują potem na serwisach aukcyjnych – tłumaczy Krzysztof Witko, współtwórca serwisu.

Szopuje.pl łączy kupujących ze sprzedającymi – ale nie na zasadzie zakupów grupowych. Serwis stawia na indywidualne rozwiązania. Partnerzy handlowi Szopuje.pl wiedzą, czego szukają użytkownicy oraz jaką popularnością cieszy się oferta ich sklepów. Dzięki tej wiedzy mogą zaoferować specjalne, niższe ceny osobie, która jest nią zainteresowana. – Można powiedzieć, że zakupy nigdy jeszcze nie były takie social – dodaje Witko.

Szopuje.pl powiązany jest ściśle z Facebookiem, co znacznie ułatwia i przyspiesza rejestrację, gdyż jednym przyciskiem zakładamy profil w Szopuje.pl i od razu możemy… szopować – szukać pomysłów oraz inspirować innych. Użytkownicy Szopuje.pl mogą wreszcie bardzo szybko zamieniać “Lubię to” w “Kupuję to”.

źródło: informacja prasowa