Eksperci reprezentujący wiodące marki z obszaru gospodarki cyfrowej, takie jak Microsoft, Flixbus, Insider, lavito czy Straal opowiedzą m.in. o tym, jakie wskaźniki warto śledzić, w jaki sposób celnie na ich podstawie wnioskować oraz jakie rozwiązania IT mogą być szczególnie pomocne w utrzymywaniu pozyskanych klientów i przekonywaniu ich do rekomendowania oferowanych produktów lub usług innym. Spotkanie zostanie poprowadzone w języku angielskim. Udział jest bezpłatny. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, warunkiem uczestnictwa jest rejestracja online.
Podczas zbliżającego się spotkania, na scenie wystąpią:
- Jarosław Sokolnicki, Head of Industry Solutions, Microsoft
- Michał Leman, Managing Director, Flixbus Polska
- Przemysław Jurek, Co-founder, Lavito.pl
- Mehmet Ozer, Strategic Account Manager, Insider
- Michał Jędraszak, CEO, Straal
Aktualna agenda znajduje się na stronie WETS.
Warsaw Ecommerce Tech Sessions to cykl meetupów organizowanych z myślą o warszawskiej społeczności startupowej, decydentach z globalnych organizacji działających w obszarze handlu online, ekspertach e-commerce i twórcach produktów cyfrowych. Odbywające się co kwartał sesje mają za zadanie stworzyć dla osób zawodowo operujących na styku biznesu i technologii przestrzeń do dzielenia się wiedzą, wymiany doświadczeń i efektywnego budowania sieci kontaktów. Formuła WETS zakłada udział w spotkaniach ok. 50 uczestników i prezentację maksymalnie 5 studiów przypadku w czasie ok. 150 minut.
Cykl Warsaw Ecommerce Tech Sessions jest wspólną inicjatywą Straal i Business Link. Spotkania odbywają się przy wsparciu firm Daftcode i Nethone, pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej, MamStartup.pl, Fintek.pl, serwisu Marketing i Biznes oraz magazynu E-commerce w Praktyce.
WETS – Warsaw Ecommerce tech Sessions VOL. 3 “Secrets to customer retention and loyalty. Indicators to track, technologies to use.”
21 marca 2019 r., godz. 17.30
Business Link Astoria (ul. Przeskok 2, Warszawa)