Santander Consumer Bank zaprasza startupy do udziału w V Open Day

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Santander Consumer Bank zaprasza startupy do udziału w V Open Day

Udostępnij:

Santander Consumer Bank zaprasza startupy do udziału w V Open Day. Wydarzenie odbędzie się 26 marcowe Wrocławiu. Open Day to okazja do tego, żeby poznać ciekawe, nowe pomysły na biznes i narzędzia, które mogą zmienić rynek consumer finance.

Właśnie ruszył nabór do V edycji Open Day, spotkania organizowanego przez Santander Consumer Bank. Tematem przewodnim V edycji wydarzenia jest „Bank jutra”. Open Day to  platforma do wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy innowacyjnymi przedsiębiorstwami oraz szansa do zaprezentowania swoich pomysłów i rozwiązań przed szerokim gronem uczestników (w tym m.in. przedstawicielami różnych obszarów biznesowych banku).

Tym razem Santander Consumer Bank szuka startupów, które swoimi rozwiązaniami wspierają firmy w wewnętrznych i zewnętrznych procesach – między innymi przy usprawnianiu obsługi klienta i budowaniu pozytywnych doświadczeń w relacji z bankiem.

– W Santander Consumer Banku wierzymy, że to klient jest na pierwszym miejscu. Żeby zrealizować tę wizję, musimy na bieżąco dostosowywać organizację do możliwości, jakie daje client experience. Taki będzie bank jutra, dlatego liczymy na to, że dzięki Open Day znajdziemy w świecie startupów partnerów, którzy będą wspierać nasze procesy związane z automatyzacją, czy zmianą procesów back-officowych – mówi Ewa Muciek, Zastępca Dyrektora Pionu Technologii i Operacji.

Startupy będą mogły zaprezentować również pomysły na wsparcie komunikacji i współpracy między zespołami i działami. Dobrze dobrane i odpowiednio wykorzystane narzędzia mogą zoptymalizować procesy zachodzące w firmie, co w konsekwencji przełoży się na lepszą obsługę i większe zadowolenie klienta.

– Dynamicznie zmieniający się rynek consumer finance w Polsce oddziałuje również na to, jak funkcjonują instytucje tego sektora od wewnątrz. W czasie V Open Day będziemy szukać innowacyjnych pomysłów na to, jak można być bliżej klienta zmieniając, z pozoru niepowiązane z obsługą, procesy i działania bieznesowe dodaje Maciej Dąbrowski, dyrektor Departamentu Strategii i Innowacji Santander Consumer Banku.

Chętni mogą zgłaszać się za pośrednictwem forumlarza dostępnego pod adresem: https://www.santanderconsumer.pl/formularze/formularzinnowacje/Nabór trwa do 6 marca 2020 roku. O zakwalifikowaniu i możliwości wygłoszenia prezentacji wybrani przedsiębiorcy zostaną poinformowani przez zespół Departamentu Strategii i Innowacji Santander Consumer Banku.