SARE przejęło mailPro

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

SARE, technologiczna spółka oferująca zaawansowane systemy i narzędzia wspierające sprzedaż oraz automatyzację działań marketingowych, poinformowała o przejęciu mailPro, firmy z grupy Positive Technology, działającej na rynku e-mail marketingu.

W opinii Zarządu ta akwizycja pozwoli uzupełnić ofertę Grupy i umocnić jej pozycję na rynku, zaś specjaliści pracujący w mailPro wzmocnią zespół SARE.

Na zdjęciu: Dariusz Piekarski, Prezes SARE | fot. materiały prasowe

mailPro działa na rynku od 2005 roku, rozwijając funkcjonalny system do mailingu i zarządzania kampaniami e-mail. Efektem jest intuicyjny program do mailingu dostępny dla każdego, upraszczający wysyłkę wiadomości e-mail, newsletterów i biuletynów, a także tworzenie i zarządzanie listami subskrybentów oraz śledzenie efektów kampanii mailingowych bez rezygnacji z użytecznych narzędzi marketingowych. Od czerwca 2016 roku spółka mailPro stała się częścią Grupy Kapitałowej SARE.

– To kolejny krok na drodze rozwoju Grupy SARE. Cieszymy się z zawartego porozumienia. mailPro to przede wszystkim prężny i kompetentny zespół działający w branży e-mail marketingu. Dzięki transakcji spodziewamy się osiągnąć efekty synergii i rozbudować ofertę kompleksowych usług wspierających sprzedaż w internecie – komentuje Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A. – Czeka nas teraz proces integracji systemów. Jestem przekonany, że wymiana doświadczeń i połączone kompetencje wzmocnią naszą pozycję rynkową.

Grupa SARE działa w branży komunikacji i marketingu w sieci Internet, koncentrując się na segmencie marketing automation, pomagając tym samy w zwiększaniu sprzedaży produktów i usług swoich klientów. Poszczególne spółki z Grupy SARE oferują komplementarne usługi w obszarze planowania, realizacji i analizy efektów kampanii reklamowych (w tym poprzez autorskie systemy oprogramowania oraz obszerne bazy adresowe do wysyłki e-maili). Celem Grupy SARE jest integrowanie oraz zarządzanie wszystkimi kanałami komunikacji marketingowej, czego efektem jest zwiększanie rentowności przedsiębiorstw. Emitent dąży do udostępniania dedykowanych narzędzi dla klientów – celem zwiększania ich sprzedaży przy jednoczesnym zmniejszaniu kosztów ich działań marketingowych. Autorski system wykorzystywany jest nie tylko w Polsce, ale na całym świecie – system SARE dociera do 40 krajów. 15 lutego 2016 roku SARE zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. SARE jest pierwszą spółką oferującą zaawansowane systemy do komunikacji i automatyzacji marketingu w Internecie notowaną na warszawskim parkiecie.