Selekcjoner aukcji Trudo.pl w nowej odsłonie

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

W odpowiedzi na zmianę wyglądu Allegro, w ostatnim tygodniu selekcjoner aukcji Trudo.pl dostosował swój wygląd do bardziej nowoczesnych trendów. W bardziej przejrzystym Trudo użytkownicy mogą wygodniej znaleźć atrakcyjne TOP oferty z najpopularniejszego serwisu aukcyjnego w Polsce Allegro.pl.

W odpowiedzi na zmianę wyglądu Allegro, w ostatnim tygodniu selekcjoner aukcji Trudo.pl dostosował swój wygląd do bardziej nowoczesnych trendów. W bardziej przejrzystym Trudo użytkownicy mogą wygodniej znaleźć atrakcyjne TOP oferty z najpopularniejszego serwisu aukcyjnego w Polsce Allegro.pl.

Do interesujących przedmiotów można dotrzeć nie tylko za pomocą zwykłej wyszukiwarki, ale także korzystając w wyszukiwania głosowego (dla użytkowników Google Chrome), wyniki wyświetlą się automatycznie po kliknięciu w ikonkę mikrofonu i wypowiedzi użytkownika. Wyszukiwarka standardowa jak i głosowa jest zawsze w zasięgu wzroku, dzięki czemu zakupy będą jeszcze przyjemniejsze i łatwiejsze.

Trudo prezentuje obecnie 160 000 popularnych aukcji. Podstawą rankingu jest „Mądrość Tłumu” w formie zespołu kryteriów biorących pod uwagę m.in. ilość kupujących, zainteresowanie konkretnymi aukcjami oraz przedmioty najczęściej obserwowane. Zyski i odwiedziny serwisu są w trendzie wzrostowym. – dodaje Daniel Burzawa.

Od początku istnienia serwisu, 1 sierpnia 2012 r, dzięki Trudo.pl użytkownicy dokonali 5 033 zakupów, serwis odwiedziło 28 555 unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali 143 009 odsłon (statystyki Google Analitycs oraz Multiprogram Allegro). Na szczególną uwagę zasługuje fakt, iż statystycznie co 6 osoba odwiedzająca serwis zdecydowała się na zakup produktu (a dokładniej co 5,67 osoby). To bardzo dobry wynik świadczący o skuteczności narzędzia.

Narzędzie zostało stworzone przez wspólników: Sławomira Gugałkę (Visual Technologies) oraz Daniela Burzawę (Worldseo Business Centre).

źródło: informacja prasowa

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem