Selly.pl umożliwia tworzenie indywidualnych funkcjonalności dla swoich sklepów

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Jednym z największych minusów gotowych platform sklepowych jest brak szybkiej możliwości wprowadzania indywidualnych funkcjonalności, w zależności od potrzeb pojawiających się u konkretnego e-sprzedawcy. Oprogramowanie Selly.pl zrywa z tym „standardem”…

Jednym z największych minusów gotowych platform sklepowych jest brak szybkiej możliwości wprowadzania indywidualnych funkcjonalności, w zależności od potrzeb pojawiających się u konkretnego e-sprzedawcy. Oprogramowanie Selly.pl zrywa z tym „standardem” i w nowym planie abonamentowym gwarantuje swoim Klientom bardzo swobodny rozwój.


Do tej pory klienci Selly.pl mogli wybrać dla siebie jeden z dwóch planów abonamentowych: Start za 99 zł miesięcznie (dla małych i średnich sklepów) oraz Plus za 299 zł/m-c (indywidualnie rozwijane projekty). W obu planach firma zrealizowała po kilkadziesiąt atrakcyjnych wdrożeń. Wczoraj w ofercie platformy pojawiła się nowa opcja – Standard (199 zł/m-c), która standardem jest jednak tylko ze swojej nazwy.

Od początku postawiliśmy na elastyczność i indywidualne podejście do każdego Klientamówi Mariusz Połowczuk, właściciel Selly.pl. – Sklepy internetowe często potrzebują zmian nie tylko w warstwie wizualnej, ale także w konkretnych funkcjonalnościach czy parametrach panelów administracyjnych. Nie mogą na to liczyć w większości systemów dostępnych obecnie na rynku, dlatego zaoferowaliśmy to w Selly.pl.

Wybierając opisywane oprogramowanie sklepowe w nowym planie abonamentowym, firmy zajmujące się handlem w sieci otrzymują nie tylko zestaw narzędzi dostępnych dla wszystkich użytkowników systemu. Mogą również dostosowywać poszczególne mechanizmy pod swoje potrzeby i tworzyć zupełnie nowe opcje, specyficzne tylko dla ich działalności. Dzięki temu zdobędą przewagę i wybiją się wśród konkurencyjnych e-sklepów.

Naszym celem jest dostosowanie oprogramowania nawet do specyficznych wymagań Klientów – mówi Mariusz Połowczuk. – Liczymy na to, że słowo standard nabierze teraz nowego znaczenia wśród dostawców oprogramowania sklepowego.

Selly.pl to platforma sklepowa, która pojawiła się na rynku w sierpniu poprzedniego roku. Od momentu debiutu jest cały czas rozwijana o nowe możliwości dla sprzedawców – w ostatnim czasie pojawiły się m.in. integracja z brokerami usług kurierskich, szczegółowe raporty sprzedaży czy integracje z zewnętrznymi systemami, w tym fakturowymi i księgowymi. Aktualnie Selly.pl obsługuje ponad 110 aktywnych sklepów.

Więcej informacji o oprogramowaniu Selly.pl można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej.
http://www.selly.pl/