W połowie kwietnia 2011 pojawiło się nowe narzędzie dla pozycjonerów i właścicieli stron. SeoStation.pl, stawia na wygodę użytkowania i przejrzystość wyników pozycjonowania stron internetowych.
Samo posiadanie strony nie gwarantuje jednak sukcesu. Właściciele nowych witryn bardzo często czeka rozczarowanie. Nawet najbardziej efektowna strona potrzebuje dodatkowych zabiegów, by zyskać popularność, bez której marzenia o nowych czytelnikach, klientach i użytkownikach są zwykłą mrzonką.
Do skutecznego zaistnienia w sieci strona internetowa wymaga obecnie optymalizacji względem popularnych wyszukiwarek, wśród których w Polsce zdecydowanie dominuje Google. Właściciele stron inwestują również w pozycjonowanie, by osiągnąć jak najlepsze wyniki na ważne – z punktu wiedzenia właściciela witryny – słowa kluczowe.
Dlatego coraz bardziej na znaczeniu zyskują tak zwane narzędzia SEO, czyli programy, które pozwalają na monitorowanie efektów pozycjonowania i optymalizacji. Dzięki nim właściciel strony lub agencja pozycjonująca może zobaczyć, jak witryna radzi sobie w wyszukiwarkach. Dzięki SeoStation.pl możemy sprawdzać pozycje słów kluczowych w wyszukiwarkach oraz inne podstawowe wskaźniki związane z pozycjonowaniem. SeoStation.pl stawia na wygodę użytkowania. Nawet “mocne technicznie” osoby potrzebują narzędzia, które daje przyjemność podczas korzystania i nie będzie się kojarzyło tylko przykrym obowiązkiem. Stąd mamy tu przejrzysty panel do zarządzania stronami i monitorowanymi słowami kluczowymi, w którym każdą akcję wykonamy za pomocą kilku kliknięć myszką. Na uwagę zasługuje wizualizacja efektów pozycjonowania. Czytelne wykresy, oprócz pozycji słów kluczowych, pozwalają na analizę wpływu takich czynników jak: Link Popularity (ilość linków prowadzących do strony), Page Rank (ocena wartości strony w Google) czy Site (ilość zaindeksowanych podstron).
Pozycje słów kluczowych możemy również analizować w sposób tradycyjny – w tabelach lub wygenerować raporty zapisywane w plikach PDF. SeoStation.pl nie pozostawia użytkowników samym sobie dając bezpłatny dostęp do wiedzy na temat pozycjonowania i optymalizacji stron: porad, tricków, wyników badań i artykułów tworzonych przez profesjonalistów SEO. Ciekawą zaletą jest system wczesnego ostrzegania, który poprzez odpowiednie alerty informuje użytkownika o niepokojących zdarzeniach związanych z funkcjonowaniem strony. Dzięki temu na bieżąco wiemy, czy naszym „wysiłkom pozycjonerskim” nie zagraża niebezpieczeństwo.
SeoStation.pl proponuje 4 wersje: FREE, WEBMASTER, PRO i AGENCY – dostosowane do potrzeb różnych użytkowników: blogerów, właścicieli stron firmowych aż po profesjonalistów SEO i agencji zajmujących się pozycjonowaniem.
źródło: informacja prasowa