SHOWROOM rośnie w Niemczech i w Polsce, a Burda zwiększa swoje zaangażowanie w spółce

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Środki pozyskane w trakcie nowej rundy inwestycyjnej zostaną przeznaczone na dalszą ekspansję międzynarodową i rozwój zespołów w Berlinie i Warszawie. W tym roku niemiecka platforma showroom.de podwoi swoje obroty realizując kilkadziesiąt tysięcy zamówień od projektantów i marek modowych z Polski.

Na zdjęciu (od lewej): Michał Juda, CEO oraz Jasiek Stasz, współzałożyciel Showroom

Spółka zainwestuje także w technologię rozwijając swoją autorską technologię platformy marketplace.

– Zdecydowaliśmy się na udział w kolejnej rundzie inwestycyjnej. gdyż mocno wierzymy w SHOWROOM i potencjał międzynarodowy tego projektu. Mamy też pewność, że zespół managerski w dalszym ciągu z sukcesami będzie rozwijał spółkę. Jesteśmy bardzo wdzięczni współzałożycielowi SHOWROOM, Jaśkowi Staszowi, którego wkład w budowę firmy był kluczowy – mówi Christian Teichmann, Managing Director Burda Principal Investments i przewodniczący Rady Nadzorczej Spółki.

W tej chwili Burda jest właścicielem 85% udziałów spółki, pozostałe 15% należy do Michała Judy, drugiego współzałożyciela i CEO firmy. – Odejście współzałożyciela zawsze jest wyzwaniem dla młodej firmy. Na szczęście w SHOWROOMIE mamy bardzo mocny i dobrze ustrukturyzowany zespół i godnego zaufania inwestora strategicznego przez co bardzo pozytywnie patrzę w przyszłość. Jesteśmy na dobrej drodze do stania się wiodącą europejską platformą łączącą niezależne marki modowe z kupującymi. Aktualnie ciężko pracujemy nad dalszą ekspansją zagraniczną i związanymi z nią wyzwaniami logistycznymi, Jednocześnie staramy się utrzymać dotychczasową kulturę organizacji w rosnącym, międzynarodowym zespole – mówi Michał Juda.

W Polsce SHOWROOM rozwija się również bardzo dynamicznie, zeszły rok – szósty w historii firmy okazał się rekordowy pod każdym względem (wzrost obrotów o ponad 50% rok do roku). Zespół w Polsce liczy już 50 osób. Zarządza nim Julia Turewicz, związana jest z SHOWROOM od samego początku istnienia firmy. Doceniając jej rolę w rozwoju platformy, z początkiem lipca udziałowcy powołali Julię do zarządu spółki.