„Jedziemy do Londynu bić się o 4 bańki EUR” napisał na Facebooku1 Michał Juda, jeden z pomysłodawców Showroom, zachęcając do udziału w głosowaniu. Największe europejskie grupy mediowe (w tym TVN) postanowiły zorganizować konkurs, w którym do rozdania było aż siedem milionów euro na reklamę.
Polskie Showroom zdobyło trzecią nagrodę w konkursie. Jak mówią fani na profilu Jaśka Stasza, współtwórcy Showroomu, zasłużyli na nią świetnie przygotowaną prezentacją. Nagroda, zgodnie z regulaminem konkursu, ma zostać wykorzystana na reklamę w mediach tradycyjnych, które były partnerami konkursu SevenVentures Pitch Day.
Konferencja SevenVentures Pitch Day odbyła się wczoraj (13 listopada 2014) w Londynie. Podczas NOAH Conference młodzi przedsiębiorcy z całego świata prezentowali swoje pomysły na biznes. Spośród kilkuset zgłoszonych firm, wybrano siedem najlepszych. Wśród nich znalazł się m.in. Flaviar, startup subksrypcyjny, o którym pisaliśmy niespełna dwa lata temu.
Prezentację Polaków, która przekonała jury mogliśmy obejrzeć na żywo na stronie organizatora wydarzeń. Jury w skład, którego weszli: Michał Sadowski (Brand24), Philipp Freise (Partner at KKR), Anil Hansjee (Modern Times Group), Sonali De Rycker (Accel Partners), Deven Parekh (Insight Partners), Gilad Novik (Horizons Ventures), nagrodziło trzy z siedmiu zespołu.
Pierwsze miejsce w konkursie SevenVentures Pitch Day i nagrodę w postaci czterech milionów euro do wydania na reklamę w telewizjach: TF1 (Francja), Channel4 (Wielka Brytania), Dogan TV (Turcja), TVN (Polska), Modern Times Group (Szwecja) oraz Antenna Group (Grecja) zajęło Cashboard. Przedsięwzięcie z Niemiec ma pomóc użytkownikom w dokonywaniu drobnych inwestycji.
Zdjęcie główne artykułu royalty free z Fotolia