SI-Consulting inwestuje w inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży

Udostępnij:
Mobilny asystent Edward, stworzony przez spółkę 2040, to rozwiązanie z pogranicza sztucznej inteligencji i automatyzacji procesów biznesowych. Na dalszy rozwój tej nowoczesnej technologii zdecydowała się spółka SI-Consulting.

Większość osób z działów sprzedaży chętnie pozbędzie się problemu raportowania i wprowadzania danych do CRM. Pozwoli się to skupić na głównym celu ich pracy – aktywnej sprzedaży. Każdy zyskuje własnego asystenta z intuicyjnym interfejsem i obsługą głosową, który zanotuje, przypomni o terminach i pomoże zaplanować dalsze kroki współpracy z danym klientem.

Technologiczna synergia

– Po poznaniu konceptu działania platformy zaprojektowanej przez spółkę 2040 od razu wiedzieliśmy, że jest to właściwy kierunek dla nas – stwierdza Paweł Rytelewski, Wiceprezes Zarządu SI-Consultingz Grupy Impel, działającej w obszarze SAP, programowania i innych usług informatycznych – Obecnie rozwiązanie inteligentnego asystenta dedykowane jest działom sprzedaży w dużych firmach. W przyszłości chcemy także wspólnie je rozwijać, integrować z naszymi rozwiązaniami i korzystać w ramach własnej firmy – podkreśla Paweł Rytelewski.

– Edward daje wiele gotowych modeli działania – podkreśla Tomasz Wesołowski​, współtwórca rozwiązania i prezes zarządu spółki 2040 – Asystent prowadzi kontekstowo – wie z kim była prowadzona rozmowa, przekształci w tekst przedyktowaną notatkę, pomoże zaplanować kolejne kroki, zaimportuje do CRM i przypomni dalsze plany. A to tylko próbka możliwości – zaznaczaTomasz Wesołowski​.

Zaprojektowane scenariusze działania są różnorodne – od zwyczajnego wsparcia rozmów wraz z automatycznym raportowaniem do CRM, przez opiekę nad każdym leadem, aż po obsługę pytań zadawanych przez formularze, w oparciu o firmową bazę wiedzy i innych kontaktów przychodzących.

Korzyść dla całej organizacji

– Możliwe, a w wielu przypadkach wręcz wskazane, jest dostosowanie do własnej struktury, procedur i sposobu działania firmy – zaznacza Tomasz Wesołowski​.

Edward oszczędza czas poświęcony na raportowanie i manualne wprowadzanie danych. Po zoptymalizowaniu scenariuszy działania jesteśmy w stanie zaoszczędzić do kilkunastu godzin pracy w miesiącu na stanowiskach związanych ze sprzedażą.

Lepsza koordynacja działań handlowych i ich pełniejszy, aktualny obraz, a także gwarancja obsługi potencjalnego klienta zgodnie z założonym procesem to klucz do wyraźnej poprawy wyników sprzedażowych.