fot. unsplash.com
Inwestycja w Anagog daje spółce Škoda Auto DigiLab Israel Ltd dostęp do zaawansowanych narzędzi w zakresie technologii cyfrowych, w tym do analizy wzorów zachowań w zakresie mobilności.
Startup pomoże zrozumieć potrzeby klientów
– Decyzja o zainwestowaniu w start-up Anagog, została podjęta w wyniku realizowanej przez nas „Strategii 2025”. Nawiązana współpraca pozwoli nam poszerzać wiedzę w zakresie nowych technologii. Sztuczna inteligencja odgrywa bowiem kluczową rolę w dziedzinie mobilności cyfrowej. Korzystanie z technologii stworzonej przez Anagog umożliwi nam lepsze zrozumienie potrzeb konsumentów i tworzenie ofert odpowiadających ich oczekiwaniom – mówi CEO ŠKODA AUTO, Bernhard Maier.
Škoda inwestując w Anagog poszerza swoją ofertę usług w zakresie mobilności cyfrowej. Zaadaptowanie technologii stworzonej przez startup pozwoli firmom tworzyć wzory ruchu i zachowań użytkownika. System ten jest już wykorzystywany w ponad stu aplikacjach przeznaczonych na smartfony.
Korporacja szuka lokalnych perełek
Škoda Auto DigiLab to miejsca do rozwoju nowych technologii w motoryzacji. Pierwszy powstał w Czechach, drugi natomiast w Izraelu. DigiLaby stanowią obecnie startupowe laboratoria Škoda Auto, w których opracowywane są nowe rozwiązania, usługi i technologie. Inwestycja w Anagog jest owocem współpracy z lokalnym ekosystemem startupowym w Tel Awiwie.
Rozwój projektów oraz inwestycje w startupy są związane z misją czeskiego producenta samochodów. Chce on do 2025 roku naszpikować swoje auta elektroniką, która zadba o komfort i bezpieczeństwo pasażerów.