Chcemy się rozwijać, spełniać oczekiwania Klientów i zmieniać razem z nimi rzeczywistość e-commerce! Poznaj Sky-Shop 🙂
1. Tworzymy autorskie oprogramowanie z myślą o naszych klientach
Jakieś 10 lat temu, jako programiści i pasjonaci e-commerce, aktywnie śledziliśmy zmiany na rynku IT. Wtedy tak naprawdę branża e-commerce w naszym kraju dopiero zaczynała powoli nabierać wiatru w skrzydła, a Polacy dopiero przyzwyczajali się do możliwości robienia zakupów online. Twórca oprogramowania Sky-Shop, Przemek Matoga, w tamtym czasie zajmował się tworzeniem oprogramowania forów dyskusyjnych. Przemo, bo takim pseudonimem się posługiwał, stworzył narzędzie do prowadzenia forów dyskusyjnych które działały na 20 tysiącach domen i dziesiątkach serwerów. Do tej pory oprogramowanie pod fora „phpBB2 by Przemo” funkcjonuje na ponad 9 tysiącach domen.
Z czasem użytkownicy, którzy nam zaufali, zaczęli pytać o dobre oprogramowanie sklepu internetowego. Niestety okazało się, że żadna platforma sklepowa działająca na rynku nie spełnia naszych oczekiwań. Rozwiązania e-commerce albo były zbyt skomplikowane dla przeciętnego Kowalskiego albo za mało elastyczne. Wtedy, w 2009 roku, jednogłośnie postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenie programistyczne i wiedzę na temat rynku e-commerce do stworzenia innowacyjnej platformy sklepowej. Naszym celem stało się skonstruowanie intuicyjnego i wydajnego oprogramowania.
Budowaliśmy Sky-Shop od zera i jest to nasz w pełni autorski projekt, który powstawał i cały czas się rozwija. Co szalenie istotne, słuchamy naszych Klientów i to dzięki nim i dla nich w Sky-Shop powstało bardzo wiele innowacyjnych narzędzi. Dzisiaj, po 7 latach od startu, z dumą możemy stwierdzić, że nasze oprogramowanie sklepów Sky-Shop to już spore i solidne narzędzie do prowadzenia sklepu internetowego czy też hurtowni.
2. Decydujemy się na SaaS’owy model działania
Prace nad Sky-Shop rozpoczęliśmy od konsultacji z naszymi odbiorcami. W 2009 roku bariera wejścia na rynek i otworzenia sklepu internetowego była większa niż teraz. Dlatego zamknęliśmy naszą wiedzę oraz doświadczenie w naszej platformie i zaoferowaliśmy możliwość założenia oraz prowadzenia gotowego sklepu internetowego w zamian za wygodny abonament w modelu SaaS. Dzięki temu początkujący przedsiębiorca z niewielkim kapitałem może szybko otworzyć e-biznes, opłacając abonament jak za telefon komórkowy. W zamian za opłaty abonamentowe, Sky-Shop zajmuje się administracją serwerów, bezpieczeństwem, rozwojem oprogramowania oraz wsparciem technicznym.
Sprawia, to że nasi Klienci mogą spać spokojnie i cieszyć się dostępnością sklepów internetowych na poziomie aż 99.8 %. Jednak nasza platforma to nie tylko propozycja dla niedużych e-biznesów. Sky-Shop posiada również zaawansowane rozwiązania, dlatego z powodzeniem mogą korzystać z niego duże podmioty typu hurtownie czy producenci. Dzięki dużej elastyczności, oprogramowanie może zostać dostosowane do potrzeb nawet najbardziej wymagającego przedsiębiorcy.
3. Spełniamy oczekiwania naszych Klientów
Dla nas najważniejsza jest jakość usług i zadowolenie Klientów. Aby ułatwić sprzedaż przez Internet, zaprojektowaliśmy ponad 1 200 funkcji. Nasze doświadczenie przy tworzeniu dużych aplikacji jakim są fora internetowe wykorzystaliśmy w Sky-Shop, dzięki czemu nasza platforma od strony programistycznej jest wolna od wad i „chorób” które pojawiają się gdy tworzą taką platformę niedoświadczeni developerzy. Nasze oprogramowanie stworzyliśmy z myślą o użytkownikach. Panel administracyjny Sky-Shop jest intuicyjny – funkcje sklepu są podzielone na logiczne działy i grupy, a każda z możliwości wyboru jest opisana pod „pytajnikiem” w systemie pomocy. Ponadto jego czas reakcji to jedynie 0,1 sekundy, co zdecydowanie wyróżnia nas na rynku.
Mamy także świadomość, że nowoczesny wygląd jest ważnym elementem sprzedażowym e-sklepu. Chcemy, aby e-konsumenci ufali internetowym sprzedawcom, tak jak oni ufają nam. W związku z tym przygotowaliśmy atrakcyjne szablony graficzne, które za pomocą kreatora można dostosować do trendów w branży i indywidualnego pomysłu. Ponadto każda skórka jest responsywna czyli przyjazna dla urządzeń mobilnych. W dobie gdzie m-commerce rozwija się dynamicznie, jest to po prostu niezbędne.
Rozumiemy również, że zarządzanie sklepem internetowym opiera się w dużej mierze na logistyce. Dlatego w cenie każdego abonamentu, biznesmen może zintegrować swój sklep m.in. z kurierami, porównywarkami cen, płatnościami czy systemami księgowości online. Te ostatnie, czyli programy księgowo-magazynowe (ERP), znacznie ułatwiają zarządzanie sklepem internetowym i według nas są kluczowe w prowadzeniu prosperującego e-biznesu.
Z racji, iż portal aukcyjny Allegro wiedzie prym w polskim e-commerce i wielu z naszych Klientów korzysta z tego kanału sprzedaży, nie mogło zabraknąć także integracji z tym portalem aukcyjnym. Wsłuchaliśmy się więc w głos naszych klientów i przygotowaliśmy innowacyjną dwukierunkową integrację z Allegro. Nasi użytkownicy z poziomu panelu administracyjnego mogą zarządzać aukcjami, stanami magazynowymi i automatycznie pobierać zamówienia czy wpłaty.
Jednak najbardziej jesteśmy dumni z integracji z hurtowniami. Moduł ten umożliwia zaawansowaną konfigurację dostawcy ze sklepem internetowym. Celem systemu jest przede wszystkim automatyzacja procesów związanych z integracją z dostawcą np.: aktualizacja bazy produktowej w e-sklepie. Ponadto nasz Klient może pobrać nieograniczoną liczbę produktów z hurtowni w ciągu paru minut wraz z opisami, zdjęciami i specyfikacją techniczną. W tym module postawiliśmy również na duża dostępność dostawców. Ponieważ ze wszystkich platform sklepowych, mamy prawdopodobnie najwięcej integracji z hurtowniami – jest ich ponad 148, w tym aż 41 dostawców dropshipping’owych.
Wszystkie powyższe możliwości Sky-Shop i wiele innych, dostępne są w naszym specjalnym pakiecie Premium. To propozycja dla najbardziej wymagających Klientów, którzy pragną prowadzić szeroką sprzedaż produktów i generować duże zyski. Abonament Premium jest wyjątkowy, ponieważ łączy w sobie większość usług i maksymalne funkcjonalności Sky-Shop.
4. Ciągle nam mało!
Postawiliśmy sobie cele i stopniowo je realizujemy. Początkowo polecaliśmy oprogramowanie Sky-Shop głównie wśród znajomych i użytkowników for. Gdy pojawiły się pozytywne głosy i pierwsi Klienci, zaczęliśmy promować platformę w szerszym gronie. Dzisiaj, po 7 latach działania, możemy pochwalić się liczbą prawie 6 000 założonych sklepów internetowych. Przedsiębiorcy ufają nam, ponieważ wiedzą, że tworzymy Sky-Shop z pasją i zależy nam na ich sukcesie. Nieustannie się rozwijamy, wdrażamy nowe integracje, funkcje czy udoskonalenia. Śmiało możemy też stwierdzić, że kreujemy trendy w e-commerce. Nie boimy się nowych wyzwań i inwestujemy w odważne projekty. Dzięki temu nasza platforma cały czas jest aktualna i daje użytkownikom wartość dodaną.
Ponadto na naszym blogu odbiorcy mogą znaleźć sporą dawkę wiedzy z e-commerce – artykuły, poradniki czy e-booki. Z sukcesu naszych Klientów czerpiemy satysfakcję. Duże zyski sklepów internetowych motywują nas to do działania! Jesteśmy przekonani, że chociaż już tyle osiągnęliśmy, to wiele jeszcze przed nami. Nie osiadamy na laurach. Dzisiaj naszym celem jest podbój zagranicznych rynków. Wierzymy, że Sky-Shop osiągnie globalny sukces.
Jeżeli chcesz z nami współpracować, to napisz na [email protected] lub załóż sklep internetowy i testuj oprogramowanie Sky-Shop przez 14 dni za darmo. W najbliższym czasie możesz również zagłosować na nas w konkursie Ekomersy 2016 i spotkać nas na XI Targach Ehandlu w Warszawie! Czekamy na Ciebie!