Projekt Slice, który w maju uzyskał dofinansowanie w wysokości 9,4 miliona dolarów od DCM, Lightspeed Venture Partners, FLOODGATE, Innovation Endeavors i inwestorów Ricka Thompsona oraz Michaela Bircha, pozwoli nam kontrolować i uporządkować zakupy z różnych sklepów.
Po pobraniu darmowej aplikacji nazwanej All My Purchases podajemy nasz adres e-mailowy, na który zostały wysłane wszystkie potwierdzenia zakupów oraz dane przedmiotu. Slice pobiera wszystkie informacje zawarte w skrzynce pocztowej oraz gromadzi je w jednym miejscu tak, by użytkownik mógł przejrzyście i bez problemu korzystać z historii oraz mieć wgląd do zakupionych przedmiotów. Oprócz tego, korzystający ze startupu mogą dowiedzieć się, gdzie obecnie jest przesyłka, aplikacja wskazuje odpowiednie miejsce na mapie. Bardzo przydatną funkcję uruchomili wczoraj pomysłodawcy projektu. Funkcja nazywa się Price Alert i jak sama nazwa wskazuje alarmuje nas, gdy zakupiony przedmiot przekracza cenę u konkurencji, dzięki czemu możemy negocjować warunki zakupu ze sprzedawcą. Jeśli nie jesteśmy zadowoleni z zakupu, Slice pomoże nam w szybki sposób wypełnić przygotowany formularz reklamacyjny, a wszystko to, abyśmy zaoszczędzili czas i pieniądze.
Od momentu udostępnienia pierwszej wersji aplikacji kompatybilnej z Yahoo, Slice zebrał i zorganizował 2,5 miliona przedmiotów. Od wczoraj Slice udostępnił możliwość pobrania aplikacji współpracującej z Gmailem.
źródło: techcrunch.com