Social Media Day – po raz ósmy

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Tematem edycji będzie „Social Video”, czyli wszystko to, co związane z tworzeniem, oglądaniem i oddziaływaniem treści wideo w sieci. Konferencja odbędzie się 22 maja we Wrocławiu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz 29 maja w warszawskiej Kinotece…

Tematem edycji będzie „Social Video”, czyli wszystko to, co związane z tworzeniem, oglądaniem i oddziaływaniem treści wideo w sieci. Konferencja odbędzie się 22 maja we Wrocławiu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz 29 maja w warszawskiej Kinotece i będzie połączona ze specjalnymi pokazami filmów „PressPause Play” i „Something Ventured”.


W przerwie pomiędzy emisjami, będzie można wysłuchać prelekcji dotyczących najnowszych trendów, związanych z tworzeniem treści wideo w internecie – zarówno amatorskich jak i profesjonalnych. Konferencja rozpoczyna się o 16:30 i potrwa niemal do północy.

To już 8 edycja Social Media Day Poland. W dotychczasowych konferencjach przewinęło się niemal 6 tys. uczestników a 3,5 tys. skorzystało z transmisji online. Tydzień wcześniej, 22 maja, Social Media Day zagości ponownie we Wrocławiu.

Na Social Media Day we Wrocławiu wystąpią: Paweł Tkaczyk (Midea), Michał Sadowski (Brand24), BabskieTV, Dorota Kamińska (Pozytywna Kuchnia), Kamil Newczyński (SocialTalk), Emil Pawłowski (Ipla), Weronika Jagodzińska (Szusz1313), Joanna Gajewska (NK).

W Warszawie pojawią się: Kamil Newczyński (SocialTalk), Borys Musielak (Filmaster), Emil Pawłowski (Ipla), Weronika Jagodzińska (Szusz1313), Dorota Kamińska (pozytywnakuchnia), Michał Sadowski (Brand24), Rafał Skwiot (NK).

Udział w konferencji jest bezpłatny, obowiązuje jednak kolejność zgłoszeń. Po zakończeniu organizatorzy zapraszają na Afterparty. Więcej informacji o wydarzeniu na stronie konferencji i profilu Facebook.

źródło: informacja prasowa