Social Media Day Poland debiutuje w stolicy

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Social Media Day Poland, największy polski cykl konferencji o mediach społecznościowych, we wtorek 29 maja zawita po raz pierwszy do Warszawy. Motywem przewodnim konferencji będzie technologia video: dlatego – oprócz prezentacji ekspertów branżowych, twórców filmowych i vlogerów…

Social Media Day Poland, największy polski cykl konferencji o mediach społecznościowych, we wtorek 29 maja zawita po raz pierwszy do Warszawy. Motywem przewodnim konferencji będzie technologia video: dlatego – oprócz prezentacji ekspertów branżowych, twórców filmowych i vlogerów, uczestnicy spotkania obejrzą dwa pełnometrażowe filmy, a cała impreza – odbędzie się w kinie.


Social video to ósma odsłona konferencji z cyklu Social Media Day. W najbliższy wtorek, w warszawskiej Kinotece, o technologii video opowiadać będą najważniejsi eksperci z tej dziedziny m.in. Borys Musielak z Filmastera, Emil Pawłowski z ipli, Łukasz Skalik z ToSieWytnie.pl. Nie zabraknie również vlogerów: Dorota Kamińska z Pozytywnej Kuchni zdradzi przepis na sukces własnego programu kulinarnego na YouTube, a z Kamilem Newczyńskim z SocialTalk.pl zajrzymy za kulisy programu partnerskiego YouTube, by zobaczyć, ile naprawdę można zarobić na tworzeniu vloga.

Nie zabraknie również praktycznych porad: Michał Sadowski z Brand24 wyjaśni, jak monitorować YouTube – także po to, by zobaczyć, które filmiki stają się hitami, rozchodzącymi się w sposób wirusowy, a które – nie.

Więcej o wirusowości opowie Rafał Skwiot z nk.pl, który przedstawi, jakimi treściami video dzielą się użytkownicy tego serwisu.

Chociaż tworzenie video może wydawać się trudnym technicznie zadaniem, Tomasz Kurzątkowski z MillionYou udowodni, że istnieją alternatywne sposoby, dzięki którym firmy mogą przygotowywać swoje filmiki.

Oprócz wystąpień prelegentów, na uczestników konferencji czeka projekcja dwóch pełnometrażowych filmów dokumentalnych o internecie i jego ewolucji, a także – o roli twórcy w zmieniającym się otoczeniu cyfrowym. Na początek spotkania, o 16:30 – pokaz „PressPausePlay”, a na koniec konferencji – „Something Ventured”. Oba filmy zdobyły wiele nagród na festiwalach – ukazują, w sposób zrozumiały nie tylko dla geeków, pewne charakterystyczne mechanizmy rządzące branżą technologiczną i interaktywną.

Uczestnictwo w konferencji (zarówno części merytorycznej, jak i w pokazach filmów) jest BEZPŁATNE.

Wystarczy tylko potwierdzić swoją obecność w wydarzeniu na Facebooku: http://j.mp/SMD8Waw

Szczegółowy program konferencji można znaleźć na http://socialmediaday.pl, a bieżące informacje – na fan page’u Social Media Day na Facebooku: http://facebook.com/smdaypoland

Social Media Day Poland to cykl konferencji o mediach społecznościowych i rewolucji, jaka się dzięki nim dokonała. Pierwsza konferencja odbyła się 30 czerwca 2010 roku we Wrocławiu, jako odpowiedź na apel portalu Mashable.com, by globalnie celebrować dzień mediów społecznościowych

Wśród dotychczasowych gości Social Media Day znaleźli się m.in. dziennikarze, blogerzy, eksperci branżowi: Andrzej Skworz, Maciej Budzich, Artur Kurasiński, Jacek Gadzinowski, Kominek, dr Jan Zając, Jarosław Sobolewski, Igor Janke, Michał Sadowski, Marcin Gruszka, Tomasz Sulewski, ale także politycy – prezydent Wrocławia Rafał Dutkiewicz oraz poseł Michał Jaros.

źródło: informacja prasowa