Sparkly jest produktem polskim o globalnych ambicjach. Zespół startupu zlokalizowany jest w Krakowie.
– Od początku prac nad produktem myśleliśmy o rozwiązaniu skalowalnym, które będzie można zaproponować klientom na całym Świecie, stąd produkt stworzony w wersji anglojęzycznej, całkowicie samoobsługowy. Co więcej, obecnie, w trudnych czasach Sparkly jest w stanie pomóc wielu klientom w dalszym prowadzeniu swojego biznesu. Np. pozwala sprzedawcom zamkniętych sklepów stacjonarnych realizować sesje live prezentacji produktów, pomaga odpowiadać na pytania widzów itd. Sparkly to takie studio produkcyjne dla live video commerce – mówi Piotr Friedberg, CEO Sparkly.
Jakie funkcje oferuje Sparkly? To przede wszystkim łatwe w użyciu widgety, które wzbogacą live streaming o dodatkowe, angażujące i sprzedające produkty treści. Twórca streamu jest w stanie wszystko samodzielnie obsłużyć, bez konieczności angażowania profesjonalistów.
Widgety, które obecnie oferuje Sparkly to:
- prezentacje produktów,
- głosowania przeprowadzane wśród widzów,
- wyświetlanie komentarzy i pytań widzów,
- stałe elementy streamu takie jak odliczanie, agenda itp.,
- efekty graficzne i wiele więcej.
Sparkly oferuje także możliwość planowania i łatwego zarządzania sesja streamingową dzięki zastosowaniu narzędzia typu timeline. Po prostu przeciągnij potrzebny widget na timeline, skonfiguruj go i uruchom jednym kliknięciem we właściwym momencie realizacji streamingu.
Środki pozyskane z inwestycji spółka przeznaczy na dalszy rozwój produktu oraz działania sprzedażowe. W planie na najbliższe miesiące są m.in. wdrożenie możliwości streamowania do wielu platform równocześnie, integracja z kolejnymi platformami social media, rozwój widgetów wspierających live commerce.