Sparkly pozyskuje milion złotych od Knowledge Hub

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Sparkly pozyskuje milion złotych od Knowledge Hub

Udostępnij:

Fundusz Knowledge Hub zainwestował 1 mln PLN w rozwój Sparkly – nowego produktu pozwalającego na szybką i niedrogą realizację profesjonalnych sesji live streaming m.in. na Facebook i Youtube. Oprogramowanie dostępne w modelu SaaS pozwala w czasie rzeczywistym wzbogacić live streaming poprzez dodawanie do materiału video elementów interaktywnych oraz produktowych.

Sparkly jest produktem polskim o globalnych ambicjach. Zespół startupu zlokalizowany jest w Krakowie.

– Od początku prac nad produktem myśleliśmy o rozwiązaniu skalowalnym, które będzie można zaproponować klientom na całym Świecie, stąd produkt stworzony w wersji anglojęzycznej, całkowicie samoobsługowy. Co więcej, obecnie, w trudnych czasach Sparkly jest w stanie pomóc wielu klientom w dalszym prowadzeniu swojego biznesu. Np. pozwala sprzedawcom zamkniętych sklepów stacjonarnych realizować sesje live prezentacji produktów, pomaga odpowiadać na pytania widzów itd. Sparkly to takie studio produkcyjne dla live video commerce – mówi Piotr Friedberg, CEO Sparkly.

Jakie funkcje oferuje Sparkly? To przede wszystkim łatwe w użyciu widgety, które wzbogacą live streaming o dodatkowe, angażujące i sprzedające produkty treści. Twórca streamu jest w stanie  wszystko samodzielnie obsłużyć, bez konieczności angażowania profesjonalistów.

Widgety, które obecnie oferuje Sparkly to:

  • prezentacje produktów,
  • głosowania przeprowadzane wśród widzów,
  • wyświetlanie komentarzy i pytań widzów,
  • stałe elementy streamu takie jak odliczanie, agenda itp.,
  • efekty graficzne i wiele więcej.

Sparkly oferuje także możliwość planowania i łatwego zarządzania sesja streamingową dzięki zastosowaniu narzędzia typu timeline. Po prostu przeciągnij potrzebny widget na timeline, skonfiguruj go i uruchom jednym kliknięciem we właściwym momencie realizacji streamingu.

Środki pozyskane z inwestycji spółka przeznaczy na dalszy rozwój produktu oraz działania sprzedażowe. W planie na najbliższe miesiące są m.in. wdrożenie możliwości streamowania do wielu platform równocześnie, integracja z kolejnymi platformami social media, rozwój widgetów wspierających live commerce.