Spersonalizowany sklep spożywczy w lodówce. Frisco.pl i Samsung łączą siły

spersonalizowany sklep spozywczy w lodowce friscopl i samsung lacza sily
Udostępnij:
Frisco.pl i Samsung ogłaszają współpracę, dzięki której klienci będą mogli zamówić zakupy spożywcze „jednym kliknięciem” - prosto z ekranu lodówki. To pierwsze tego typu rozwiązanie w polskiej branży e-grocery, mające na celu zwiększenie komfortu klientów oraz oszczędność czasu – produkty mogą być dostarczone nawet tego samego dnia. Nowa współpraca to element strategii budowy customer experience dla klientów Frisco.pl, w ramach której firma uruchomiła już opcję zakupów z asystentem głosowym

Szeroki asortyment, konkurencyjne ceny oraz szybka dostawa – to tylko niektóre zalety wynikające z zakupów spożywczych dokonywanych online. Coraz więcej konsumentów docenia również wygodny sposób zamawiania produktów. Jednocześnie chętnie poszukują oni nowoczesnych rozwiązań, które pomogą jeszcze bardziej usprawnić ich codzienne zakupy – odpowiedzią na to są zakupy z urządzeńIoT (Internet of Things).

Konsumenci cenią inteligentne lodówki

Jak pokazują badania, na świecie wykorzystanie inteligentnych urządzeń w gospodarstwach domowych w ciągu najbliższych 3 lat wzrośnie blisko dwukrotnie, a w 2024 roku wartość tego rynku wyniesie ponad 150 mld dolarów — to prawie o 97 proc. więcej niż w 2018 r. Równocześnie 74% osób korzystających z inteligentnych lodówek przyznaje, że urządzenia te przyczyniają się do poprawy ich jakości życia.

– Już trzy czwarte Polaków dokonuje e-zakupów z wykorzystaniem laptopa, a ponad połowa robi to za pomocą smartfona. To pokazuje, że konsumenci kupują online poprzez różne kanały, tak, jak jest im w danej chwili najwygodniej. Z tego powodu zupełnie naturalnym dla nas, jako lidera Warszawskiego rynku e-grocery, było poszukiwanie innowacyjnych sposobów na wzbogacenie doświadczeń zakupowych naszych klientów. Cieszymy się, że nawiązując współpracę z firmą Samsung i umożliwiając dokonanie zakupów w naszym sklepie z ekranu lodówek Family Hub, wykonaliśmy ogromny krok naprzód w branży e-grocery – podkreśla Jacek Palec, Prezes Frisco.pl.

Zakupy prosto z lodówki

Współpraca, jaką Frisco.pl nawiązało z firmą Samsung, zaowocowała uruchomieniem specjalnejaplikacji umożliwiającej dokonanie zakupów na Frisco.pl prosto z ekranu lodówki Family Hub. Aplikacja zaprojektowana została w intuicyjny sposób, który pozwala na łatwe dodawanie produktów do koszyka oraz zarządzanie nim przed finalizacją zakupów. Co ważne dostawa może być zrealizowana nawet tego samego dnia — w przypadku zakupów dokonanych do godziny 11:00.

– Zakupy internetowe to przede wszystkim duża oszczędność czasu i wygoda. Dziś nie chcemy stać w kolejkach, szukać miejsc parkingowych i jeździć od sklepu do sklepu szukając korzystnych cen oraz  odpowiednich produktów. Multimedialna lodówka Samsung Family Hub dla wielu rodzin stała się centrum zarządzania domem – teraz urządzenie wyręczy domowników w kolejnych obowiązkach i pozwoli zaoszczędzić czas, który możemy poświęcić rodzinie. Za pomocą kilku kliknięć na ekranie urządzenia zamówimy zakupy z dostawą do domu i będziemy mieć pewność, że w naszej lodówce niczego nie brakuje – mówi Piotr Stelmachów, Head of Consumer Electronics Division w Samsung Electronics Polska.