– Zaangażowanie społeczności i fanów CD-Action przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Zdawaliśmy sobie sprawę, że wokół magazynu są skupieni sympatycy tego tytułu ale to co wydarzyło się przez ostatni tydzień to magia – komentuje Lidia Ukleja, CEO GTEM S.A. – Czujemy ogromną wdzięczność i wiemy, że musimy dołożyć wszelkich starań by postawione cele osiągnąć jak najszybciej – dodaje.
Przedmiotem inwestycji jest spółka Gaming Tech Esports Media SA, która została utworzona w celu realizacji założeń biznesowych wykraczających poza wydawnictwo czasopism CD-Action i PC Format, jak choćby prowadzenie serwisów internetowych WWW w obszarze gamingu i technologii czy produkcji treści wideo. Planowane jest stworzenie silnej marki technologiczno – gamingowej.
CD-Action i PC Format to nie tylko marki – to przede wszystkim chemia pomiędzy uznanymi redaktorami i wiernymi czytelnikami. Obie strony tej zażyłej relacji zasługują na miejsce w internecie, w którym ci pierwsi będą mogli bez niepotrzebnych ograniczeń technologicznych robić dla tych drugich to, co potrafią najlepiej: tworzyć wysokiej jakości treści.