Społeczność CD-Action w 7 dni zebrała niemal milion złotych

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Społeczność CD-Action w 7 dni zebrała niemal milion złotych

Udostępnij:

Dokładnie 7 dni temu – 31 sierpnia – uruchomiona została zbiórka crowdfundingowa mająca na celu pozyskanie funduszy na rozwój marek CD-Action oraz PC Format. W ciągu tygodnia obie marki wsparło ponad 2000 inwestorów i łącznie zebrano już kwotę ponad 950 000. Do końca zbiórki pozostało niecałe 300 000 PLN. Choć akcję zaplanowano na maksymalny okres trzech miesięcy, wszystko wskazuje na to, że zakończy się ona przed czasem.

– Zaangażowanie społeczności i fanów CD-Action przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Zdawaliśmy sobie sprawę, że wokół magazynu są skupieni sympatycy tego tytułu ale to co wydarzyło się przez ostatni tydzień to magia – komentuje Lidia Ukleja, CEO GTEM S.A. – Czujemy ogromną wdzięczność i wiemy, że musimy dołożyć wszelkich starań by postawione cele osiągnąć jak najszybciej – dodaje.

Przedmiotem inwestycji jest spółka Gaming Tech Esports Media SA, która została utworzona w celu realizacji założeń biznesowych wykraczających poza wydawnictwo czasopism CD-Action i PC Format, jak choćby prowadzenie serwisów internetowych WWW w obszarze gamingu i technologii czy produkcji treści wideo. Planowane jest stworzenie silnej marki technologiczno – gamingowej.

CD-Action i PC Format to nie tylko marki – to przede wszystkim chemia pomiędzy uznanymi redaktorami i wiernymi czytelnikami. Obie strony tej zażyłej relacji zasługują na miejsce w internecie, w którym ci pierwsi będą mogli bez niepotrzebnych ograniczeń technologicznych robić dla tych drugich to, co potrafią najlepiej: tworzyć wysokiej jakości treści.