Christian Flodén, Head of Partner Spotify | for. materiały prasowe
Aby uczcić nawiązane partnerstwo, Spotify oraz Httpool współorganizowały wczoraj specjalny event w Warszawie, na którym pojawiło się 250 osób reprezentujących agencje mediowe, a także marki, aby dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez Spotify rozwiązań reklamowych.
Z bazą ponad 50 milionów użytkowników darmowej wersji Spotify Free oraz ponad 50 milionów użytkowników opłacających comiesięczną subskrypcję Spotify Premium, Spotify stało się doskonałym miejscem do przeprowadzania działań reklamowych adresowanych do fanów muzyki. Szerokie spektrum formatów reklamowych dostępnych w Spotify oferuje środki do realizacji różnego rodzaju kampanii na urządzenia mobilne, w tym także opartych na materiałach wideo lub audio. Dzięki temu reklamodawcy otrzymują możliwość dotarcia do szerokiej grupy użytkowników Spotify Free zgodnie ze swoimi celami marketingowymi.
Streaming muzyki stał się nieodłączną częścią życia – powiedział Christian Flodén, Head of Partner Sales na region EMEA w Spotify. Nasze rozwiązania reklamowe, bazujące na danych o zachowaniach użytkowników Spotify, w połączeniu z zaawansowanymi formatami, dają markom niespotykaną wcześniej możliwość dotarcia do konsumentów korzystających ze streamingu. Z Httpool współpracujemy już na pięciu innych rynkach w Europie i mamy nadzieję, że rozszerzenie naszej współpracy o Polskę pozwoli dalej rozwijać sukces naszej platformy Spotify for Brands.
Rozszerzenie współpracy na polski rynek przyjęliśmy z dużym entuzjazmem, ponieważ Spotify jest nie tylko świetną platformą dla lokalnych reklamodawców, ale przede wszystkim idealnie wpisuje się w wielokanałową strategię rozwoju oferty Httpool. Wczorajszy wieczór był doskonałą okazją do nawiązania relacji z markami oraz agencjami, a także publicznego ogłoszenia naszej współpracy – wyjaśnił Timotej Gala, Managing Director na region CEE w Httpool.