W ramach współpracy Staffly udostępni Biedronce zestaw krótkich i personalizowanych testów w rekrutacji, badających osobowość i culture-fit kandydatów.
Narzędzie Staffly stworzył dedykowany zespół badawczy – psychometra, dr psychologii, socjolog, statystyk i trener kariery.
Staffly i SAP Success Factors
Staffly technologicznie integruje się z systemem do rekrutacji Biedronki SAP Success Factors. Proces wysyłki badania do kandydatów jest automatyczny za pomocą SMS oraz mail, a średni czas wypełnienia testu przez aplikujących to ok. 7 minut.
Każdy test kończy się natychmiastowym feedbackiem dla kandydata, a rekruterzy jego wyniki widzą wyniki bezpośrednio w systemie, w którym prowadzą dany proces rekrutacyjny. Dzięki temu otrzymują wsparcie w przygotowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej na podstawie krótkiego raportu prezentującego mocne i słabe strony danego kandydata.
Cel współpracy to wsparcie rekruterek i rekruterów Biedronki w szybszym doborze najlepszych kandydatów oraz obniżenie rotacji, co jest kluczowe w kontekście dynamicznie rozwijającej się sieci handlowej. Stanowiska, które obejmować będzie wykorzystanie technologii Staffly to kasjerzy oraz pracownicy sklepów w rekrutacjach masowych.
Trzymiesięczny pilotaż
Przed oficjalnym rozpoczęciem współpracy, przeprowadzony został trzymiesięczny pilotaż obejmujący testy na kilku tysiącach kandydatów. Wyniki i analiza pilotażu potwierdzają, że zastosowanie technologii Staffly doprowadziło do trzykrotnie niższej rotacji wśród najlepiej dopasowanych kandydatów.
[[LINK DO CASE STUDY -> https://staffly.pl/case-study-biedronka/ ]]
Oba podmioty wyrażają przekonanie, że partnerstwo to przyniesie korzyści zarówno pracodawcy, jak i pracownikom, a także pozytywnie wpłynie na całą branżę handlową w Polsce. Z rozwiązania Staffly w branży retail korzystają także inne sieci handlowe jak Action czy Maxi Zoo oraz T-Mobile, PKP Intercity czy Credit Agricole.
– Technologia Staffly doskonale wpisuje się w kontekst wdrażania nowoczesnych technologii rekrutacyjnych usprawniających codzienną pracę rekruterów związaną z selekcją najlepszych kandydatów. Jesteśmy podekscytowani móc ogłosić to, że największy pracodawca w Polsce, czyli Biedronka, staje się naszym klientem. Ta współpraca to krok milowy dla naszego rozwoju. – mówi Filip Sobel, CEO Staffly.
Przeczytaj także:
Freya Capital po raz kolejny inwestuje w Staffly
Staffly, startup HR-Tech, pozyskuje 2 mln zł od Freya Capital i ProtosNext