Stało się: wspólna oferta Allegro i Gadu-Gadu już na rynku

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Liderzy rynku – Grupa Allegro i GG – zgodnie z zapowiedziami połączyli siły i stworzyli wspólne biuro reklamy. Oferuje ono narzędzia pozwalające dotrzeć do blisko 80% polskich internautów, ustępując w zasięgu jedynie Grupie Google. Obie spółki należą do globalnego koncernu Naspers…

Liderzy rynku – Grupa Allegro i GG – zgodnie z zapowiedziami połączyli siły i stworzyli wspólne biuro reklamy. Oferuje ono narzędzia pozwalające dotrzeć do blisko 80% polskich internautów, ustępując w zasięgu jedynie Grupie Google. Obie spółki należą do globalnego koncernu Naspers, którego serwisy trafiają w Polsce do 15 milionów użytkowników miesięcznie.


Od 1 stycznia 2012 obowiązuje jeden, ujednolicony cennik biura reklamy obejmujący serwisy z Grupy Allegro i GG Network. Po raz pierwszy każdy zainteresowany szybkim i skutecznym dotarciem do większości polskich internautów będzie mógł w jednym miejscu zlecić kampanię z wykorzystaniem unikatowych możliwości. W nowej ofercie w sposób bez precedensu połączono zalety serwisów e-commerce Allegro, serwisów zasięgowych GG i  serwisów biznesowych skupionych w Grupie Bankier.pl

Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG ma siedzibę w Warszawie i ujednoliconą strukturę: pion sprzedaży, pion produktu reklamowego i pion new business. Dyrektorem połączonego Biura został Jacek Makowski, a Dyrektorem Operacyjnym Biura pozostaje Krzysztof Łada.

Dzięki wspólnym siłom stajemy się liderem wśród polskich serwisów i oferujemy to, co najważniejsze, czyli dotarcie do konkretnych konsumentów, którzy swoje decyzje podejmują w oparciu o informacje z sieci – mówi Jacek Makowski.

Zarówno Grupa Allegro, jak i Gadu-Gadu to niekwestionowani liderzy w swoich kategoriach, które doskonale się uzupełniają.

Jak zapowiada Krzysztof Łada, jeszcze w styczniu zostaną przedstawione reklamodawcom nowe rozwiązania, w tym między innymi tzw. targetowanie behawioralne. – Zebraliśmy i przeanalizowaliśmy zachowania naszych konsumentów: co oglądają, kiedy kupują, ile wydają, kim są i co lubią. Dzięki temu stworzyliśmy bardzo precyzyjne grupy docelowe. Jesteśmy w stanie zaprezentować produkt lub usługę tuż przed podjęciem decyzji o zakupie – mówi Krzysztof Łada.

Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG zapowiada wiele nowości w 2012 roku.

źródło: informacja prasowa